sobota, 23 listopada 2013

Smoky Collection by Oriflame

Witam Was ;*

w jednym z poprzednich postów przedstawiłam Wam tusz Wonder Lash Oriflame, a dziś pora na cienie Smoky Collection. 



Mała elegancka kasetka zamykana za zatrzask zawiera trzy cienie przystosowane do wykonania klasycznego smoky eye. W środku znajdziemy także aplikator oraz instrukcje profesjonalnego wykonania tego typu makijażu. 


Cienie nabrane na opuszki palca wyglądają całkiem nieźle, ale musiałam nimi nieźle potrzeć żeby uzyskać ten efekt. Na powiece jest jeszcze gorzej: najjaśniejszy cień nieważne czy próbowałam go nałożyć aplikatorem, pędzelkiem czy palcami - był po prostu niewidoczny. Kolejny - drugi cień w kolorze srebra  na powiece jest dużo jaśniejszy niż w opakowaniu. Natomiast ostatni - trzeci - w kolorze czarnym jest najlepiej napigmentowany. Jednak do zrobienia ładnego smoky eye potrzebujemy całej paletki, bo nie po to kupujemy ją, żeby używać tylko 1-2 cieni, bo trzeci jest zupełnie do niczego.


Nie wiem jaka jest katalogowa cena tego produktu, ale ja wiedząc, jak ona się sprawuje, wolałabym kupić nawet jeden cień z Inglota i używać go z zadowoleniem i satysfakcją, niż mieć paletkę tylko po to, żeby leżała, bo zadowalającego mnie makijażu niestety nią nie wykonam.

14 komentarzy:

  1. Kiedyś ich używałam (wiele lat temu) i nie były takie jak opisujesz, może zmienili coś w składzie? :) niestety po pierwszym upadku rozbiły się w drobny mak. Niedawno znów je zakupiłam ale jeszcze nie używałam,

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna paletka, ja najczęściej używam brązowych cieni

    OdpowiedzUsuń
  3. łeee :/ szkoda, że taka słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że się nie sprawdziły ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ładnie wyglądają, ale szkoda, że się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  6. tak wlasnie slyszalam ze cienie z oriflame są do kitu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest,to zdecydowanie moja kolorystyka - uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię bardzo takie kolory, jeśli cienie to powiek to szarości :) Ale akurat takich nie miałam i skoro nie zachwalasz to mieć nie będę

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to kiepsko, dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)