niedziela, 15 grudnia 2013

Mariza lakier do paznokci nr 49

Hej, 

dziś szybki post z pięknym odcieniem lakieru do paznokci firmy Mariza... Mała buteleczka za niecałe 5 zł i niebanalny kolor z pogranicza szarości i jagodowej fioletowości :)



Do pokrycia płytki paznokcia potrzeba 2 warstw lakieru, które szybko wysychają... Trwałością natomiast on nie grzeszy, ponieważ po 1 dniu już są lekkie odpryski na brzegach pazurków... ale ze względu na ten kolor często pomijam aspekt trwałości i mam taki oto manicure.

21 komentarzy:

  1. kolor ładny :) szkoda, że taka trwałość

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak po 1 dniu odpryskuje to raczej go sobie odpuszczę. Szkoda bo wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie to połączenie kolorystyczne :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, ale przez te odpryski wiem, że z pewnością nie jest to lakier dla mnie.
    Mój lakier powinien trzymać się co najmniej 4 dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go piekny kolor ale trwalosc mega krótka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz pazury :) bardzo przyjemny delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie błyszczy, szkoda, że mało trwały..

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor śliczny, szkoda, że trwałość taka słaba, bo nie chciałoby mi się codziennie robić nowego manicure :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię lakierów Marizy ponieważ jakościowo są słabe, ale kolor jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koteczek słodki :) Kolorek niestety nie przypadł mi do gustu i jeszcze ta trwałość.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocur! ;) Kolorek śliczny, też go lubię, ale trwałość to totalna porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek bardzo ładny, trwałość dla mnie niewystarczająca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello, really like the layout of your site. Would you mind telling me what theme you are using? I'm new to this and I'm hoping to get mine looking anywhere near as smart as yours. Thanks a lot.
    Eques trianism Games

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny odcień! Mam podobny z Vipery, też go niedługo pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kolorki to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)