środa, 29 stycznia 2014

Balea szampon do włosów zwiększający objętość

Witajcie kochane w ten mroźny dzień...

dziś przedstawiam Wam produkt niemieckiej firmy Balea, który niestety w Polskich drogeriach nie jest dostępny, ale może kiedyś będzie... bardzo na to liczę, a dlaczego... przeczytajcie :) 


Szampon ten zamówiłam w sklepie internetowym rozprowadzającym kosmetyki dostępne w drogeriach DM. Zapłaciłam za niego około 12 zł. Szampon znajduje się w tubce przypominającej raczej opakowanie balsamu do ciała. Jest ona poręczna, to muszę przyznać. Standardową butelkę zawsze muszę odwracać "do góry nogami", żeby produkt zużyć do końca, a tutaj sprawa jest ułatwiona.


Otwierając zatrzask czujemy delikatny zapach, który jest dość przyjemny dla nosa, natomiast na włosach po umyciu - zupełnie niewyczuwalny. Szampon ma gęstą konsystencję. Jest przezroczysty, a co za tym idzie bardziej przyjazny dla włosów i skóry głowy niż wszystkie barwione produkty.


Szampon jest wydajny i bardzo dobrze się pieni. Co prawda 3 krotnego wzrostu objętości włosów nie zauważyłam, ale pozostawały one świeże przez 2 dni- co zdarzało się wcześniej jedynie po zastosowaniu szamponu pokrzywowego firmy Joanna. Po zastosowaniu tego szamponu moje włosy były dobrze oczyszczone, ale szorstkie, więc bez użycia odżywki na głowie miałabym po prostu siano. Łączyłam go z odżywką Ultra Doux awokado&olejek arganowy bądź z balsamem fińskim firmy Planeta Organica i z efektów byłam zadowolona.


Kiedyś przy okazji zamawiania kolejnej porcji kosmetyków Balea wypróbuję inny wariant tego szamponu - zobaczymy czy z niego też będę zadowolona.

Miałyście ten produkt bądź inny szampon firmy Balea?

20 komentarzy:

  1. Miałam szampon jagodowy , ale mojego serca nie podbił. Ciekawa jestem tego osobnika. Może kiedyś będę miała okazję bliżej mu się przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo jagodowy to z tejinnej serii produktów do włosów jest, ta jest taka bardziej "profesjonalna" :)

      Usuń
  2. tak fajnie by było gdyby Balea była dostepna w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, poproszę drogerię DM w Polsce, szczególnie w Kielcach :)

      Usuń
  3. Tak czytam o tych kosmetykach i coraz ciężej oprzeć się pokusie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dużo czytałam aż w końcu się skusiłam :)

      Usuń
  4. mam inną wersję i jestem zadowolona, bardzo dobra linia

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon pokrzywowy Joanny znam, był całkiem niezły, ale tego osobnika niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie szukam czegoś dobrego przeciw wypadaniu włosów - nie potrzebuję szamponów zwiększających objętość,gdyż i tak mam ją większą niż bym chciała :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pozazdroscic tej objętości:)

      Usuń
  7. Niestety nigdy nie miałam nic z Balea :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nic nie miałam z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dalej poszukuje swój idealny szampon, bo jednak aktualnie moje włosy są w masakrycznym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam ale przemawia do mnei na plus
    :

    OdpowiedzUsuń
  11. Kształt opakowania rzeczywiście kojarzy się z balsamem do ciała. Niestety nie miałam styczności z kosmetykami balea. Czekam i mam nadzieję, że będzie je można dostać w drogeriach bo słyszałam o nich dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co trzeba szukać w sklepach z niemiecką chemią ale największy wybór i tak jest online :) szkoda tylko ze przy takich zakupach nie mozna poczuc zapachu produktu :)

      Usuń
  12. Kochana, co tu tak cichutko? :D Nadrabiamy zaległości, nadrabiamy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że przedłuża świeżość włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nic tej firmy nie miałam, choć wielokrotnie czytałam, że mają fajne produkty. Czas zacząć jakieś małe przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)