niedziela, 8 czerwca 2014

Balea - lakier do włosów

Dzisiejszy post nie będzie zawierał recenzji ani produktu do makijażu, ani produktu do pielęgnacji ciała. Poznacie za to lakier do włosów, który bardzo ale to bardzo dobrze sprawdził się u mnie.


Balea flex & glossy haarspray - bo o nim mowa - jest niestety niedostępny w polskich drogeriach, ale bez problemu możemy dostać go na allegro, czy w drogeriach internetowych, bądź sklepikach sprowadzających niemiecką chemię i kosmetyki. Kosztuje 6-10 zł.


Mój lakier posiadał trzeci stopień utrwalenia. Jednak nie jest to ten produkt do stylizacji włosów, który sprawi, że nasza fryzura będzie sztywna jak hełm... to jest delikatny lakier dający lekkie utrwalenie. Włosy układają się po jego użyciu naturalnie, nie ma problemów z ich rozczesaniem, nie są posklejane. Kolejnym plusem jest przyjemny zapach tego produktu, który ani nie drażni ani nie dusi. Lakier Balea jest wydajny, ponieważ mam go już 3 miesięcy i dopiero teraz został zdenkowany (zaznaczę, że lakieru nie używam codziennie, a jak już używam, to w rozsądnej ilości).


Jest on moim ulubieńcem i na pewno zakupię go jeszcze nie raz. Póki co testuje lakier Nivea, bo coś obiło mi się o uszy, że te produkty dla Balea produkowane są właśnie przez firmę Nivea... ale kto wie czy to prawda :)

12 komentarzy:

  1. Ostatnio zastanawiałam się czyby go nie kupić, ale ostatecznie dorwałam duże tafty w promocji w superpharmie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja teraz w ogólnie nie używam lakierów do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kosmetyków z Balea jeszcze nigdy nie miałam ;) Gdzie ja się uchowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lakierów do włosów używam od święta, ale muszę się za jakimś nowym rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakieru do włosów używam codziennie - moim ulubionym jest TAFT - z tym z BALEA nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już wieki nie używałam lakierów, stronię od produktów do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam lakierów szkoda mi włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam bardzo rzadko lakierów do włosów i nie zwracam za bardzo uwagi na firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier ciekawy bo lubię właśnie takie delikatne utrwalenie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)