piątek, 8 sierpnia 2014

Nowości kosmetyczne lipca i sierpnia 2014 - haul kosmetyczny

Dziś przychodzę do Was z postem dotyczącym nowości kosmetycznych jakie kupiłam i dostałam w lipcu i pierwszych dniach sierpnia. Jest tego sporo, ale nie mam wyrzutów sumienia.


Po pierwsze - moje wymarzone perfumy Burberry The Beat. Ja jestem wrażliwcem zapachowym dlatego nie mogę używać zbyt duszących, słodkich perfum, a te są dla mnie idealne.


Drugim zakupem są kosmetyki rosyjskie ze sklepu internetowego. Tym razem postawiłam na szampon przyspieszający porost włosów, miodowe mydło do mycia ciała i włosów, pomarańczowe masło do ciała, dwa kremy do twarzy - jeden z ekstraktem z zielonej herbaty, a drugi z ekstraktem z aloesu - oraz krem do rąk w ekstraktem z nagietka.



Na stronie Clinique zamówiłam miniaturowy zestaw słynnych trzech kroków do cery suchej w skład którego wchodzi emulsja oczyszczająca, emulsja nawilżająca oraz płyn złuszczający. Skusiłam się również na inny zestaw zawierający krem do twarzy, maseczkę na noc, krem pod oczy i próbkę podkładu, które umieszczone były w poręcznej małej kosmetyczne. Ucieszyła mnie bardzo darmowa dostawa i dwa gratisowe produkty - dwufazowy płyn do demakijażu i mała maskara.


Znalazło się też kilka nowości z kolorówki. Korektor Maybelline Afinitone w kolorze 01 - to już kolejne moje opakowanie. Balsam koloryzujący do ust Pierre Rene - szczerze - szału nie robi... Róż wypiekany do policzków firmy Hean - gdyby nie miał drobinek byłby idealny. Błyszczyk z Lumene, który ma ciekawy kolor i drobiny mieniące się na różne kolory. Ostatnią rzeczą jest błyszczyk do ust z Sephory, który dostałam od mojej czytelniczki Kasi, z którą miałam okazję spotkać się osobiście. Bardzo się cieszę, że przez prowadzenie bloga miałam okazję poznać tak pozytywną i ciepłą osobę, która też jest maniaczką kosmetyczną, a co najważniejsze ma bzika na punkcie zapachów :)


Pochwalę się Wam również czterema zakupami niekosmetycznymi, które zakupiłam. Portfel pochodzi z Mango, jest bardzo praktyczny i posiada pasek, który nadaje mu cech małej kopertówki Srebrna bransoletka pochodzi z allegro i wykonana jest w stylu bransoletek od Tiffany'ego. Dwie pozostałe bransoletki pochodzą ze strony Bosco Design.

Poszalałam, ale raz na jakiś czas można sprawić sobie kilka prezentów bez okazji, prawda? :)
Miałyście któryś z kosmetyków, jakie udało mi się zakupić? Jestem strasznie ciekawa tych cacuszek z Clinique, więc jeżeli je testowałyście - dajcie znać.

Pozdrawiam Was i miłego weekendu życzę :)

16 komentarzy:

  1. Cudne zakupy! Miodowe mydło i pomarańczowe masło do ciała zapowiadają się wyśmienicie! Portfel wygląda bardzo klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Clinique mnie ciekawi bo nigdy nic od nich nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wczesniej nie mialam nic z clinique, pora zaczac testowanie :)

      Usuń
  3. Obkupiłaś się kochana, śliczna torebka :D
    W wakacje nie mogę używać żadnych perfum, wszystko jest takie ciężkie. Dlatego też w miarę szybko zeszła mi mgiełka z BBW, bo po co używać drogich perfum jeśli się ze mnie leje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie mgielki sa idealne na lato :) ale mimo wszystko te z bbw naleza do bardzo wydajnych :)

      Usuń
  4. świetna ta torebka portfel:) ciekawa jestem jak się prezentuje ten róż:) w sumie my też kiedyś mogłybyśmy się spotkać na żywo, w końcu jesteśmy z jednego miasta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, wiec możemy kiedys umowic sie na jakas kawke :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy :) Taki zestaw Clinique sama chętnie bym sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy, faktycznie portfel może z powodzeniem uchodzić za kopertówkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne rzeczy:)) chętnie weszłabym w posiadanie wielu:)) Tonik z Cliniqe miałam - bardzo dobrze wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny blog <3 podoba mi sie desing
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, jestem najbardziej ciekawa jak się sprawdzi ten szampon i mydło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez zamowilam zestaw clinique tylko inny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)