piątek, 21 listopada 2014

2 Grudnia - Dzień Darmowej Dostawy

Dzień dobry :)

2 grudnia już niedługo, a wtedy ... Dzień Darmowej Dostawy. Wszystkie zakupy dokonane na stronach internetowych partnerów aukcji zostaną do nas wysłane za darmo.

Wszystkie szczegóły akcji oraz listę wszystkich sklepów z podziałem na kategorie znajdziecie na oficjalnej stronie Dnia Darmowej Dostawy.





Ja już zrobiłam swoją listę zakupów, a Wy? :)

A tak w ogóle - dałam namówić się na założenia fanpage - jeśli macie ochotę - zajrzyjcie: https://www.facebook.com/madaleine90

Pozdrawiam,
udanego weekendu Wam życzę :)

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie wiem czy się skuszę na cokolwiek :) Święta idą, to może jakieś prezenty... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam kilka produktów na liście i teraz tylko czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie skorzystam, ale jeszcze nie wiem co kupie :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)