piątek, 13 lutego 2015

Biały Jeleń Skarby Ziemi Biały Kwarc Exclusive Soap

Dziś wpis poświęcony pewnemu niepozornemu przyjemniaczkowi od Białego Jelenia!


Jeszcze kilka miesięcy temu, gdyby ktoś zapytał mnie o mydła w asortymencie Białego Jelenia odpowiedziałabym, że mają zwykłe szare mydło, które genialne jest do mycia pędzli. Jednak pewnego dnia dostałam paczuchę z kilkoma kosmetykami pielęgnacyjnymi tej marki i byłam zaskoczona, że w swojej ofercie mają oni takie cudeńko.


Kartonik przypomina opakowanie kremu i to nie byle jakiego. Poprzez elegancką szatę graficzną i przyjemnie sformułowany opis produktu jesteśmy przekonane, że mamy do czynienia z ekskluzywnym kosmetykiem.


Po otwarciu kartonu widzimy okrągłe mydełko dość pokaźnych rozmiarów, a nasz nos wyczuwa bardzo przyjemny, delikatny zapach.


Długo zastanawiałam się, w jaki sposób wykorzystam to mydełko... do rąk... troszkę szkoda... no pędzli mam standardową wersję Białego Jelenia... pozostała opcja wypróbowania go do oczyszczania twarzy. Do tej pory używałam głównie żeli i pianek, by oczyścić moją cerę, ale pomyślałam raz kozie śmierć... a raczej jeleniowi :D


Mydełko w kontakcie z wodą okazało się tak delikatne, jak jego zapach. Nie tworzy bardzo dużej piany, dlatego używa się go bardzo przyjemnie. Po jego zastosowaniu nie czułam żadnego osadu na mojej buzi. Skóra nie była wysuszona ani ściągnięta, czego także się obawiałam... pierwsza próba zaliczona. Teraz tylko zastanawiałam się czy przy regularnym stosowaniu mydełko nie podrażni mnie bądź nie spowoduje wysypu. Jednak używam go już przez miesiąc, dużego zużycia nie widzę, a moja skóra po każdym jego użyciu jest miękka i przyjemna w dotyku.


Dla osób zainteresowanych zamieszczam skład mydełka. Przy okazji możecie zobaczyć, iż produkt ten ma wagę 130 g, za to zupełnie nie wiem ile kosztuje, ale przypuszczam, że jest to kwota rzędu 10-15 zł. Biorąc pod uwagę jego wydajność, uważam że jest to dobry stosunek ceny do jakości.


Mydełko to jest świetnym produktem do oczyszczania cery, ale myślę, że równie dobrze sprawdzi się do mycia rąk, absolutnie ich nie wysuszając. 

W Kielcach produkty Białego Jelenia dostępne są na stoisku w Galerii Echo klik klik.

Znacie ekskluzywną serię mydełek od Białego Jelenia? Lubicie produkty tej firmy?

12 komentarzy:

  1. Kurcze wszyscy na około chwalą tak tego jelenia, a ja nigdy go nie używałam:P Raz, że nienawidzę mydła w tzw kostce, a dwa lubię mydła w płynie, które mają jakiś owocowy zapach , a to mi pachnie mydlinami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu używam produkty tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  3. te mydełka są super i tak pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam tylko to klasyczne, szare. Ale ostatnio rzuciły mi się w oczy właśnie w Echo i będzie trzeba kiedyś podejść i lepiej się poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no i wkońcu mydełko bez kantów :D musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będę musiała się kiedyś bliżej przyjrzeć tej firmie. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. No tego mydełka ja nie znałam i kształt ma też okraglutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno kupiłam Białego Jelenia z otrębami :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie, jednak do twarzy zawsze używam żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wybór - pod rozwagę na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do nowo otwartego stoiska z kosmetykami Biały Jeleń w Warszawie, znajdziecie nas w Centrum Handlowym Atrium Targówek w linii kas Carrefour.
    https://www.facebook.com/bialyjelenatriumtargowek?ref=ts&fref=ts
    Serdecznie Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)