niedziela, 22 marca 2015

Insta Mix, czyli kilka zdjęć z mojego instagrama

Dzień dobry!

ostatnio bardzo lubię oglądać na blogach posty w stylu 'tydzień w zdjęciach', czy 'Insta Mix'. Są to szybkie posty i przyjemne (nie oszukujmy się - większość osób woli oglądać zdjęcia na blogach niż czytać posty). Poza tym często po zobaczeniu takiego postu na cudzym blogu, mam ochotę zobaczyć więcej więc znajduję instagram tej osoby i zaczynam ją obserwować.


Zdjęcie części prezentu, jaki dostałam na dzień kobiet. Czy ten kubek nie jest uroczy? :)


żonkile - nie dość, że są przepiękne, to kojarzą mi się z wiosną, która mam nadzieję, że już się nie wycofa :P


moje ulubione połączenie lakierów - essie i wibo naprawdę dają radę!


a to ulubiony lakier zeszłego lata - już nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę go i zacznę używać w tym roku :)


jeśli pozostajemy w temacie lakierów -  moja kolekcja, która obecnie jest jeszcze większa :(  to już powinno się leczyć, wiem! :)


prezent, jaki zastałam w pokoju kiedy w dzień urodzin wróciłam do domu


moje poranne robienie się na bóstwo w ulubionym, mega cieplutkim szlafroku od babci :) babcia wie, co dobre!


jeden z ulubionych zapachów od Yankee Candle <3 w towarzystwie babeczki z Home&You wypakowanej po brzegi cukierasami!


tylko jedno słowo: chill...


i na koniec moje ukochane pistacje!

Dajcie znać, czy lubicie tego typu post. Zostawiajcie też namiary na swoje konta instagramowe - bardzo chętnie je odwiedzę :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie posty ;) Kubek the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pistacje, trudno jednak przestać wyciągać po nie rękę. Szlafrok to moje ulubione odzienie, nowy dostałam 10 dni temu na urodziny, uwielbiam takie prezenty. W minionym tygodniu założyłam swoje konto na Instagramie, powoli zaczynam go zgłębiać i podoba mi się, niepotrzebnie tak długo się wzbraniałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier do paznokci jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Bardzo lubię żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, ile lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się kubek z takim napisem, bardzo poprawiający humor. Fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki z lakierami essie i wibo <3 Ale moja hybrydka jest podobna do tego essiaka, więc chyba wiem jakie zrobię sobie pazurki za jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomniałaś mi o tym piasku z Wibo :D i ta słodka babeczka <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten różowy, neonowy lakier- wow!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)