czwartek, 9 kwietnia 2015

Douglas Beauty Street

Hej Kochane!
Dziś post inny niż wszystkie, ponieważ zawierać będzie nie recenzję kosmetyku, a relację z Douglas Beauty Street, czyli eventu, który w dniach 9-11 kwietnia 2015 r. odbywa się w perfumerii Douglas w Kielcach w Galerii Echo, a na który udałam się razem z Zuzą (www.zu-makeup.pl).


Dziś był pierwszy dzień, w którym skorzystać mogłyśmy z dobroci przewidzianych w ramach eventu Douglasa w Kielcach. Po wcześniejszym zapisaniu się mogłyśmy, a właściwie wciąż możemy zrobić coś dla siebie i zgłosić się na makijaż wykonywany przez profesjonalistów z użyciem kosmetyków znanych wysokopółkowych marek. Jednak jeśli macie szczęście i przechodząc obok stanowisk wizażowego Douglasa w miejscu eventu zapytacie o wolny termin, może się okazać, że uda Wam się z marszu skorzystać z tej opcji!


Stanowisk jest kilka, ponieważ każde z nich przypisane jest do konkretnej marki oferującej zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorowe. Ja, ku mojemu wielkiemu zadowoleniu trafiłam do stanowiska Clinique, a akurat te kosmetyki znam i bardzo lubię. Jeszcze większą radość sprawiło mi to, iż na bóstwo robiła mnie najpiękniejsza dziewczyna wśród obecnych pracownic Douglasa i profesjonalnych wizażystek - Patrycja.


Było to dość ryzykowne, ponieważ po wykonanym makijażu miałyśmy zrobione zdjęcia razem z osobą w której rękach byłyśmy, a przy tak pięknej dziewczynie, jaką jest moja ekspertka, każdy będzie wyglądał źle.. ale cóż, raz się żyje :) Patrycja wykonała na mnie pierwsze w moim życiu smoky eyes.


W trakcie wykonywania makijażu mogłam dowiedzieć się, jakich kosmetyków pielęgnacyjnych powinnam używać oraz jakie kosmetyki kolorowe pasują do mojego typu urody. W życiu nie spodziewałabym się, że pasować będzie do mnie brzoskwiniowy róż - unikałam go jak ognia, ponieważ myślałam, że będzie "gryzł się" z moimi piegami... a tu proszę! :)


Po takiej chwili przyjemności, tak jak każda z uczestniczek Douglas Beauty Street, otrzymałam mały zestaw prezentowy składający się z takich cacuszek:


Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć udział w tej akcji. Makijaż wykonany przez Patrycję, który był dla mnie czymś nowym, wszystkie kosmetyki, których mogłam podotykać i maziać się nimi do woli, cały zespół Douglasa, strasznie miła i przyjazna atmosfera, profesjonalna sesja zdjęciowa - to wszystko sprawiło, że miałam bardzo udany dzień. 


Jeśli jesteście z Kielc wciąż możecie skorzystać z dobrodziejstw Douglas Beauty Street, a jeśli mieszkacie w innym mieście - koniecznie śledźcie wydarzenia organizowane przez tę perfumerię, naprawdę warto wziąć w nich udział i zrobić coś dla siebie :)


A może są wśród Was osoby, które już miały okazję skorzystać z tych przyjemności,? Przyznajcie się :)

20 komentarzy:

  1. mnie sie podobalas w takim nowym looku i ciesze sie,ze nie trafilam na piekna Patrycje bo bym wygladala okropnie przy niej, Tobie udalo sie zachowac fason :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w takich imprezach. Ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś! Ten makijaż idealnie do Ciebie pasuje :)
    Ja niestety z Kielc nie jestem, ale zgodnie z Twoją radą będę śledzić co się dzieje u mnie w Gliwicach - może keidyś uda mi sie skorzytać :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa :) Do Kielc akurat mam blisko, ale niestety w te dni kompletnie nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękny makijaż, super spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przestań, obie z Panią Ekspert wyglądałyście mega :) makijaż godny uwagi, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, ja uważam, że swoją urodą, nawet bez tego nowego makijaży, zdecydowanie przebijasz Panią Patrycję:) KK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super - wyszłyście na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się taki drapieżny look na Tobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż Ci zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna akcja. Makijaz wyszedl bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj kochana ;)
    Cieszę się,że makijaż się podobał,być może do zobaczenia za rok;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)