sobota, 16 maja 2015

Insta Mix #2, czyli kilka zdjęć z mojego Instagrama

Zapraszam na sobotni, luźny post, który stanowi kolejną porcję zdjęć z mojego instagrama @madaleine90


Czterolistna koniczyna znaleziona zupełnie bez szukania :) przechodziłam obok zielonego skwerku, zażartowałam, że może znajdę szczęśliwą koniczynkę, spojrzałam i od razu ją zauważyłam :)

Pozostając w temacie zieleni - zdjęcie ze majówkowego spaceru po okolicach kieleckiego Stadionu

Łupy zakupowe z ostatniej transzy promocji -49% w Rossmannie... nie mogłam nie kupić moich ulubionych kwaśnych żelek od nimm2

Mój ulubiony zestaw biżuterii do pracy - pierścionek i naszyjnik z diamencikami od Yes

Moje ulubione spodnie na sezon wiosenno-letni, są mega wygodne i wyglądają dobrze w połączeniu ze wszystkim, kupione rok temu w Stradivariusie

Ostatnie zakupy wosków i świec od Yankee Candle - wszystkie zapachy bardzo przypadły mi do gustu

Piękna tęcza (a nawet dwie)

Ostatnio na Instagramie krąży tag dotyczący codziennej pielęgnacji - oto moi obecni faworyci :) clarifying lotion 1 od Clinique, woda termalna Uriage, żel do mycia twarzy i oczy Pharmaceris N, Effaclar Duo Plus od La Roche-Posey, odżywka do rzęs Long4Lashes, peelingująca pomadka do ust Sylveco, płyn micelarny Bourjois, krem do twarzy Yves Rocher Hydra Vegetal, krem pod oczy Clinique Even Better Eyes, krem do twarzy Moisture Surge Extended Thirst Relief


Na koniec ja z moim kociakiem - Kiniem - obydwoje zmęczeni po ciężkim dniu :)

Mam nadzieję, że lubicie takie posty. Miłego weekendu Wam życzę :)

11 komentarzy:

  1. Inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać! Pozdrawiam Serdecznie, Oliwia.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęcza, czterolistna koniczynka, pięknie ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę jaka farciara z czterolistną koniczynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale będziesz miała szczęścia! :D Głasiaki dla kotka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podarte spodnie :)

    Kotek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna biżuteria i kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę, znaleźć 4-listną koniczynkę <3
    Gratuluję! Ja na taką poluję już dwa lata w ogródku babci i nic, jakoś nie chce mi się ukazać ;) Mam nadzieję, że faktycznie przyniosła Ci duuuuużo radości ;)

    PS. Piękna kicia ;) Uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)