wtorek, 21 lipca 2015

Insta Mix #3, czyli kilka zdjęć z mojego Instagrama

Dziś post z tej serii, która na moim (i pewnie nie tylko na moim) blogu jest najbardziej popularna. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z mojego Instagrama, na których zobaczycie między innymi kocurka Filipka, którego adoptowałam ze schroniska po stracie mojego ukochanego Kiniosława.

Oto właśnie Filip, adoptowałam go kiedy miał 6 tygodni i ważył 300 g... teraz jest pełen energii, gryzie wszystko i wszystkich, a śpi tylko i wyłącznie na poduszce owieczce z Homeandyou :)

ta mała przylepa wykorzystuje każdy moment kiedy może się do kogoś przytulić... i zaraz zacząć kąsać! Niech Was nie zwiedzie ta słodka minka :)

lato to pora roku, którą uwielbiam za świeże owoce... czereśnie, jagody i arbuzy... yummy!

ulubione perfumy i ulubione bransoletki na okres letni!

bad hair day - moja mina mówi wszystko :) niestety po burzach często w mojej okolicy odcinają nam dostęp do elektryczności nawet na 24h, a potem idź człowieku do pracy z afrem na głowie 

na pocieszenie zawsze zostaje pyszna kawa w uroczym kubku ustrojonym moją szminką :)

moje ostatnie pazurki, niedługo będą w osobnym poście :)

na koniec ja z moim ulubionym ostatnio kolorem na ustach - konturówka Catrice w odcieniu 40 And the cherry on the top

Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczoru!


9 komentarzy:

  1. Makijaż na ostatnim zdjęciu boski ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz kocurka!! ;) i oczy ładne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kociak! Zakochałam się w nim! Jest uroczy! <3 Super mix. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociak cudowny i przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pies mojego chłopaka też tak ma, najpierw podchodzi, niby się przytulając, a potem następuje atak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za kocię! <3
    Tuliłabym go, choćby miał mi finalnie rękę odgryźć :D

    PS. Czy na ostatnim zdjęciu masz soczewki, czy Twoje oczy naprawdę są takie niezwykłe? *_______*

    OdpowiedzUsuń
  7. super te czerwone usteczka, a Filip to sama wiesz <3 :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)