piątek, 28 sierpnia 2015

Produkty firmy Kobo - korektor, bronzer, rozświetlacz

Przyszedł taki czas kiedy bardziej mi się chce ... wszystkiego :) dlatego w tym tygodniu przygotowałam kolejny post!

O firmie Kobo od dłuższego czasu jest głośno w blogosferze. Postanowiłam sama na własnej skórze sprawdzić, czy wychwalane produkty są rzeczywiście tak dobre. Kilka miesięcy temu zaopatrzyłam się więc w korektor, bronzer oraz rozświetlacz.


1. Matt bronzing & contouring powder w odcieniu 308 Sahara Sand. Cena regularna ok. 20 zł, cena promocyjna ok. 12 zł. Pojemność 9 g.


Jest to produkt, którego ja używam do konturowania. W większości opinii widziałam informacje, iż nie ma on ciepłych tonów, które nie każdemu pasują. Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Owszem nie jest on pomarańczowy ani czerwony, ale nie jest odcieniem chłodnym, którego mogłabym używać zimą kiedy jestem blada jak córka młynarza. na buzi utrzymuje się przez cały dzień, nie tworzy plam. Można stosować go do uzyskania efektu palonej buzi, jednak tylko na cerze, która jest już muśnięta słońcem. Produkt nakładany pędzelkiem Real Techniques delikatnie się pyli, jednak mimo to jest bardzo wydajny. Uważam, że jest to produkt naprawdę świetny jakościowo, tym bardziej biorąc pod uwagę jego niską cenę. Jednak bladziochy raczej nie będą używać go przez cały rok, przynajmniej ja nie będę tego robić - wrócę wtedy do mojego zimowego pudru do konturowania czyli Nyx'a Powder Blush Taupe.


2. Highlighter powder w odcieniu 310 Moonlight. Cena regularna ok. 20 zł, cena promocyjna ok. 12 zł. Pojemność 9 g.


Jest to rozświetlacz, który będzie idealny na okres zimowy dla osób bardzo bladych. Ma on chłodny odcień. Nie zawiera drobinek. Jest delikatnie zmielony i daje efekt tafli. Wytrzymuje na buzi kilka godzin w stanie idealnym, pod koniec dnia lekko przemieszcza się na twarzy, jeśli tak jak ja w ciągu dnia cały czas w różnych sytuacjach dotykacie twarzy rękami. Jest to dla mnie produkt tysiąc razy lepszy od wysławionego rozświetlacza z The Balm Mary Lou Manizer, który migrował na mojej twarzy i znikał po 3 godzinach.


3. Modeling illuminator, korektor w odcieniu 101, czyli najjaśniejszym. 7 ml produktu kosztuje ok. 13-18 zł.


Jest to korektor w bardzo jasnym kolorku nadającym się nawet dla osób z bardzo jasną karnacją. Ma wygodny aplikator i dość ciekawą konsystencję, jednak nie daje on spektakularnego krycia. Już po upływie godziny zbiera się w zmarszczkach. Uważam, że jest to produkt dobry ze względu na jego lekkość, jednak skierowany do osób młodych, które nie muszą zakrywać dużych cieni pod oczami, czy też nie potrzebują dużego rozświetlenia spojrzenia.


O ile opakowania produktów pudrowych są z grubego plastiku, są wytrzymałe i sprawiają wrażenie dość solidnych, jak na tak niską cenę, to opakowanie korektora pozostawia według mnie wiele do życzenia, ponieważ zakrętka pękła przy drugim stosowaniu podczas zakręcania produktu (dodam, że nie należę do siłaczy którzy mogliby to opakowanie zmiażdżyć jednym palcem, a jednak nie wytrzymało ono zwykłego korzystania).


Tak prezentują się swatche trzech testowanych przeze mnie produktów Kobo. Uważam, że zarówno bronzer i rozświetlacz są genialne, natomiast korektor jest dobry, jednak więcej po niego nie sięgnę.


Wszystkie produkty Kobo dostępne są w drogeriach Natura.



Używałyście któregoś z tych produktów? Co o nich myślicie?

10 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo dobrego o tym bronzerze i chyba przyszła pora by go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bronzer i korektor :) Z korektora jestem bardzo zadowolona i jest moim ulubieńcem :) Bronzerem jeszcze uczę się pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. qrcze nie kuś bo pod koniec miesiąca nic mi w portfelu nie zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bronzery i korektor mam i bardzo lubię. Cienie też polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam chętna na ten korektor, ale jednak z niego zrezygnuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O bronzerze już tyle słyszałam :) jestem pewna, że kiedyś go kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ich bronzer i rozświetlacz. Odkrycie ostatnich miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. korektory mam nawet dwa kolory:D bronzer bym chętnie przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham korektor z Kobo :)
    Buziaki,
    MissVivid

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)