poniedziałek, 7 września 2015

Ledowe kulki z Biedronki Cotton Balls - Home decor

Od dziś obowiązuje nowa gazetka Biedronki... hitem okazały się ledowe kulki w stylu  Cotton Balls w cenie 35 zł. Są one świetnym elementem dekoracyjnym mieszkania / domu. Korzystając z okazji postanowiłam kupić jeden zestaw 20 sztuk lampek zasilanych bateriami. Wybrałam wersję kolorystyczną szaro - biało - beżową. Zobaczcie, jak uroczo się prezentują. Filip też jest nimi zachwycony!
Tło zdjęć stanowi dywanik z biedronki dostępny w obecnej ofercie w cenie 40 zł
Koszyczek widoczny na zdjęciach to także dzisiejszy zakup z Jyska za 10 zł




27 komentarzy:

  1. łądne sa... jednak mam kawalerkę i już tyle rzeczy mam że wadziły by mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam mały pokój ale musiałam je mieć :)

      Usuń
  2. filip i cotton balls to świetne połączenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. niebieski tez był piękny ale kompletnie do niczego mi nie pasował :)

      Usuń
  4. są urocze, ja mam kwiatki i muszelko-butelki :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw chciałam, a załapałam się na ostatnie białe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne sa te kule i sama o takich marzę, ale na razie nie mam gdzie ich zawiesić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super są, chcę takie same jak Twoje, mam nadzieję, że jeszcze uda mi się je zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kule, mam ochotę je nabyć ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam :) jestem mega zadowolona, że udało mi się je kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tą samą wersję kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha widzę że nie tylko mój kot był tak bardzo zainteresowany kulami :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tych kul :) Ja się na żadne nie załapałam niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam, pięknie zdobią i oświetlają łóżeczko synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pokoju dziecięcego są idealną dekoracją :)

      Usuń
  14. Nie skusiły mnie te kulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też kupiłam podróbki i niby z daleka wyglądają ładnie, ale to nie to samo co oryginalne cottony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oryginalnych niestety nie miałam, ale może kiedyś na nie zapoluję i porównam :)

      Usuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)