piątek, 16 października 2015

Insta Mix #4, czyli kilka zdjęć z mojego Instagrama

Pora na czwarty post z serii Insta Mix :) Zapraszam!


Filip, czyli mężczyzna, który zawładnął moim sercem :) Waszym chyba też :)


Jak widać lubi siedzieć bardzo nietypowo jak na kota :) wypinając przy tym swój gruby brzuchol... Jeszcze 4 miesiące temu ważył 0,3 kg a dziś 2,5 kg! :)


Skarpetki z MinioRkami (tak, wiem Minionkami) od Zuzy (Mademoiselle_Zu). Są przeurocze!


Selfie podczas zakupów na sezon jesienno-zimowy z Zuzą jest obowiązkowe :)


Spotkanie na pyszną kawę i herbatę... w tej scenerii i w doborowym towarzystwie - było bajecznie!

 Niestety jesienna aura dała o sobie znać... jednak zawinięta w kocyk jak burrito, z kubkiem gorącej herbaty w ręku przy pięknych lampeczkach z Biedronki (które genialnie wyglądają w koszyczku z jysk) mogę spędzać każdy wieczór :)


Ewentualne  wyjścia na drinka ze znajomymi są także mile widziane :)


Jako, że do ogrzania ciała w niższych temperaturach nasz organizm potrzebuje więcej kalorii - można pozwolić sobie na takie ciacho - było pyszne!


W wolnych chwilach oddawałam się swojej pasji - gotowaniu :) mając tak piękny przepiśnik trudno z niego nie korzystać.


Orzeszki - moje jesienne przysmaki.


A na koniec selfie :)

Miłego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Świetne są te skarpetki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi zrobiłaś smaka na ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek <3 Niestety w miarę dorastania waga im spada - mój jest szkieletorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia!:) a jaki fajny kubeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Minionkowe skarpetki wygraly :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i uroczy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kulki dorwałam w netto, biedronkowych dla mnie nie wystarczyło. fajny mix

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)