poniedziałek, 26 października 2015

Meet Beauty Conference 24.10.2015 - relacja i prezenty

W sobotę 24 października miałam okazję uczestniczyć w pierwszej i największej w Polsce konferencji blogerów i vlogerów urodowych - Meet Beauty Conference, która odbyła się w Warszawie w Babce na ulicy Młocińskiej.


Oczywiście na konfenencję wybrałam się z najpiękniejszą blogerką jaką znam czyli Pauliną Primes Beauty, a na miejscu spotkałyśmy się z Karoliną Kosmetycznie i nie tylko - najlepszą specjalistką od kwestii paznokciowych w kraju :)


Uczestniczyłam w warsztatach paznokciowych organizowanych przez firmę Neo Nail


warsztatach włosowych organizowanych przez firmę Remington 


oraz makijażowych organizowanych przez Pierre Rene

 
Od godziny 10.30 do godziny 16.30 odbywały się także panele prelegentów dotyczące prowadzenia i rozwoju bloga. Oprócz tego można było skorzystać z porad specjalistów na wysepkach takich firm jak Golden Rose, Pierre Rene czy Pilomax, gdzie Pani wykonywały badanie skóry głowy i włosa i dobierały dla nas odpowiedni szampon oraz maskę.


Mogłyśmy przetestować aparaty Olympus, a niektóre z nas mogły uczestniczyć w warsztatach fotograficznych organizowanych przez tę firmę. Jednak co najważniejsze poznałam inne blogerki i mogłyśmy zamienić kilka słów w przerwach od zorganizowanych zajęć :) 


Konferencja Meet Beauty została fantastycznie zorganizowana. Opanowanie 250 uczestników i osób, które obsługiwały to wydarzenie w tak nienaganny sposób jest godne podziwu, z którego do dziś nie mogę wyjść :) Ponadto organizatorzy dla wszystkich blogerek i vlogerek zorganizowali catering złożony z pysznych przekąsek i deserów oraz przygotowali gifty od sponsorów, czego chyba żadna z nas się nie spodziewała, tym bardziej w takiej ilości.

A oto, co przywiozłam ze sobą do domu:


Jeśli nie byłyście na Meet Beauty - żałujcie, było naprawdę fantastycznie :)


Miłego tygodnia Kochani! :)

8 komentarzy:

  1. było super! :) stanowczo widzę tu za dużo siebie na zdjęciach, a za mało Ciebie! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję,że nie mogłam się z Wami spotkać,ale obowiązki zawodowe nie pozwoliły mi na wyjazd do Warszawy.
    Nie mniej jednak cieszę się,że dobrze się bawiłyście :)

    P.S Świetne UPOMINKI otrzymałaś - przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z relacji które czytam od kilku dni wszyscy są zadowoleni, mam nadzieję że uda mi się w przyszłym roku pojechać

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takich warsztatach mozna sie naprawde duzo ciekawych rzeczy dowiedziec ;) ciesze sie, ze spedzilyscie fajnie czas ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było fantastycznie :) Organizacja na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lakiery z Golden Rose niby hybryda u mnie się genialnie sprawdziły :) Pomalowałam dzień po konferencji a lakier wciąż jest! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)