poniedziałek, 19 października 2015

Moja playlista na jesienne wieczory

W ostatnim czasie wieczorami stawiam na relaks przy muzyce. Odkurzyłam starsze kawałki, które lubiłam, a o których kompletnie zapomniałam. Są to produkcje utrzymane w różnorakich klimatach muzycznych. Sami posłuchajcie :)



1. SOLANGE - LOSING YOU
2. VON PAUL KALKBRENNER - AARON
 3.  JUANNA - INTOXICATED
4. BEN COCKS - YOU
5. MARY J. BLIGE -  MR. WRONG
6. DELILAH - GO
7. SOJA - NOT DONE YET
8. THE NAKED AND FAMOUS - PUNCHING IN A DREAM
9. PHANTOGRAM - WHEN I'M SMALL
10. FLORENCE + THE MACHINE - NEVER LET ME GO
11. ALICIA KEYS - WHEN YOU REALLY LOVE SOMEONE
12. KID CUDI - PURSUIT OF HAPPINESS
13. NAUGHTY BOY -  LA LA LA
14. MAJOR LAZER - GET FREE
15. NAUGHTY BOY - THINK ABOUT
16. MS DYNAMITE - NEVA SOFT
17. AWOLNATION - SAIL
18. SKRILLEX & DAMIAN MARLEY - MAKE IT BUN DEM
19. M83 - MIDNIGHT CITY
20. O.S.T.R. - MÓWIŁAŚ MI

Na koniec najnowsze piosenki, które ciągle są w mojej głowie:
DISCLOSURE - MAGNETS FT. LORDE
 
HUDSON THAMES - HOW I WANT YA

Znacie któryś z tych utworów? Lubicie? Może polecacie coś konkretnego? :)

8 komentarzy:

  1. wszystko trafia w mój gust, zresztą wiele z nich sama mam na swojej playliscie, reszta się doda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewjam przewijam i myślę sobie - niczego nie znam, ale będzie słuchania.. ale ale okazuje się, że im dalej w las tym więcej kojarzę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. O.S.T.R - Mówiłaś mi, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tu kilka "moich" piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajna lista - jest kilku wykonawców,których i ja cenie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)