czwartek, 15 października 2015

Zostałam okularnicą :)

Okulary korekcyjne lekarz zalecał mi już 6 lat temu kiedy to pierwszy raz na kontroli okazało się, iż lekko niedowidzę. Jednak słysząc opinie, że jak już się zacznie nosić okulary, nie będzie można się bez nich obejść troszkę mnie zniechęcały. Słyszałam też o negatywnych odczuciach przy początkach chodzenia w okularach - bólach i zawrotach głowy i innych efektach specjalnych :) Jednak ostatnio podczas czytania i pracy przy komputerze strasznie się męczyłam więc uznałam, że to właśnie ten czas, aby udać się na ostateczną konsultację, wybrać oprawki i zakupić okularki :)


Zdecydowałam się na dość prosty model w kolorze czarno-białym. Odcienie uniwersalne, pasujące do każdej stylizacji :)

Teraz pozostaje mi przyzwyczajanie się do używania ich na co dzień w celu ułatwienia sobie życia. Żałuję, że tak późno zdecydowałam się na okulary, ponieważ są one dużym ułatwieniem! Już nie muszę mrużyć oczu kiedy chce coś dojrzeć z daleka albo etykiety kosmetyku podstawiać pod sam nos, żeby przeczytać skład :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo pasują Ci te okulary :) Wyglądasz w nich naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo CI do twarzy :) :) a przyzwyczaisz się szybciutko! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w okularach :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super w nich wyglądasz, profeska jak na znawce prawa przystało!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)