poniedziałek, 30 listopada 2015

Golden Rose Color Expert 23

Z czerwonym lakierem do paznokci jest podobnie jak z tzw. małą czarną - każda kobieta powinna go mieć w swojej kolekcji. Okres przedświąteczny i świąteczny szczególnie kojarzy mi się z czerwonym manicure, solo bądź w połączeniu ze złotem. Jednak odcieni czerwonego jest mnóstwo. Latem królują te wpadające barwą w pomarańcz czy malinę, a zimą te zbliżone do koloru wina. Będąc ostatnio na zakupach zatrzymałam się na stoisku Golden Rose i znalazłam idealny odcień czerwieni, który od tamtej pory cały czas gości na moich paznokciach.


Lakier do paznokci Golden Rose z serii Color Expert nr 23 nie dość, że ma idealny odcień, świetnie się rozprowadza i szybko wysycha, to kryje już przy nałożeniu pierwszej warstwy - efekt widoczny na zdjęciach.


Znacie ten kolor od GR? :) może macie inną piękną czerwień godną polecenia?

14 komentarzy:

  1. Ahh, piękna ta czerwień.. LUbię lakiery tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny sexy kolorek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie czerwienie są piękne i jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ten nigdy mi się nie znudzi ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kolorek ;) lubię czerwień ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, lubię czerwienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, uwielbiam czerwienie na pazurkach, są takie eleganckie i pasują do wszystkiego ;) Ja polecam 027 i 039 z Semilaca i piaskowy lakier z Hean <3 Ślicznotki :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)