wtorek, 24 listopada 2015

Kobo Professional Matte Liquid Lipstick + Make up no make up

Ostatnio w moje posiadanie dostały się szminki w płynie Matte Liquid Lipstick z Kobo Professional. Od razu zachwyciłam się ich kolorami i zaczęłam testowanie.



Szminki Matte Liquid Lipstick dostępne są w 6 kolorach (na zdjęciach od lewej):
401 CRANBERRY MERINGUE
402 WATERMELON JUICE
403 CHERRY DRINK
404 LITCHI YOGHURT
405 PASSIFLORA TEA
406 RASPBERRY SHAKE


Każda z tych szminek ma pojemność 9 ml i dostępna jest w drogeriach Natura w cenie regularnej 14,99 zł. Szminki te nie są do końca matowe, chyba że zgodnie z zaleceniami producenta odbijemy ich nadmiar w chusteczkę. Według mnie jest to produkt typu tint, ponieważ podczas "zjadania" szminki na ustach zostaje jej kolor. Szminki te nie wysuszają moich ust, co jest ogromnym plusem. Do tego każdy z 6 dostępnych kolorów jest fantastyczny, a stosunek jakości tych produktów do ich ceny jest bardzo dobry.


A tak na moich ustach prezentuje się odcień 402 Watermelon juice:
(zwróćcie uwagę, że usta nie są matowe, ponieważ po aplikacji produktu nie zebrałam jego nadmiaru w chusteczkę - mnie taki efekt bardziej odpowiada)


Make up no make up ze zdjęcia:
Podkład - Revlon Nearli Naked 120
Korektor - Bourjois Healthy Mix 51
Puder - Kobo Professional Translucent Loose Powder
Bronzer - Kobo Professional Matt blonzing & contouring powder 308 Sahara Sand
Brwi - Kobo Professional Eyebrow stylist set
Cienie do powiek - Sensique Creative Eyeshadows 139 Gleam
Tusz do rzęs - Kobo Professional Ideal Volume Mascara
Pomadka - Kobo Professional Matte Liquid Lipstick 402 Watermelon juice


Polecam Wam wypróbować Matte Liquid Lipstick od Kobo, szczególnie jeśli uda Wam się zdobyć ten produkt w promocyjnej cenie - zrobicie niezły deal :)

24 komentarze:

  1. Świetny makijaż, lubię takie :) + u mnie kreska zazwyczaj jeszcze :D
    kolorki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety na co dzien nie mam cierpliwosci do malowania kresek :)

      Usuń
  2. Ostrzę zęby na te pomadki! Świetnie się prezentują na takiej anielskiej buzi :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) a pomadkę zawsze możesz jedną wybrać na próbę... tylko trzeba zdecydować się na jeden kolor :)

      Usuń
  3. Widzę pierścieniówkowe kółeczka na oczkach <3
    Kolor 402 <3 Mam i kolor jest piękny, ale rzeczywiście nie jest to typowo matowe wykończenie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze widzisz! :D
      kolor 402 akurat do mnie kompletnie nie pasuje ale widziałam, że u Ciebie wygląda genialnie :)

      Usuń
  4. 401, 402 i 405 to zdecydowanie moje kolory! Prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 401 i 405 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory są przecudne <3
    piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz piegi i oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio wlasnie sie nad nimi zastanawialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jesli bym ich nie dostała na pewno nabyłabym 2 kolorki :)

      Usuń
  9. nosz kurde, kolejne pomadki, które chce mieć:P ale mam tyle w zapasie, że przez najbliższych kilka lat nie powinnam nawet patrzyć w ich stronę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jestesmy w takiej samej sytuacji :) juz od pol roku powtarzam sobie, że kolejna szminka jest mi zbedna a i tak kupuję :)

      Usuń
  10. Przyznam, że jak zobaczyłam te kolory w opakowaniach (to zdjęcie z fioletowym tłem) to kolory mnie nie zachwyciły. Ale jak zobaczyłam jak 402 wygląda na Tobie to jestem zachwycona. Prezentuje się doskonale w zestawieniu z Twoją urodą. Muszę kiedyś jej wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) koniecznie musisz jakąś wypróbować, ja polecam 402, 405 i 406 - moje ulubione :)

      Usuń
  11. Mega intensywne odcienie! Jestem NA WIELKIE TAK :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo je lubię!:) piękne zdjęcia piękny makijaż, a ostatnie foto rządzi!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 402 i 403 i uwielbiam ich pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)