niedziela, 15 listopada 2015

Nowości z Drogerii Natura

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nowości, jakie zagościły w ostatnim czasie w mojej kosmetyczce dzięki współpracy z Drogeriami Natura. Wszystkie produkty dostępne są tylko i wyłącznie w drogeriach Natura w cenach przystępnych dla każdego, szczególnie podczas promocji :)


Pierwszą nowością, którą otrzymałam są matowe pomadki Matte Liquid Lipstick firmy Kobo Professional. Dostępne sa one w 6 przepięknych kolorach. Ich regularna cena to 14,99 zł za 9 ml. Mimo, iż są to produkty matowe, mają one odżywiać usta dzięki zawartości masła morelowego. Oczywiście od razu po sprawdzeniu zawartości paczki, musiałam użyć jednej - wybrałam tę w odcieniu fuksji :)


Z kolei marka Sensique wypuściła na rynek nowe błyszczyki z serii Nude Lip Gloss oraz Color Lip Gloss, które nadają delikatny kolor i perfekcyjnie odbijają światło optycznie powiększając nasze usta. Mają one nawilżać i pielęgnować usta. 7 ml produktu kosztuje 8,99 zł.


Kolejną nowością jest tusz marki My Secret Look At Me Extra Lash & Volume Mascara. Tusz ten dzięki silikonowej szczoteczce ma za zadanie wielokrotnie zwiększyć objętość rzęs, perfekcyjnie je rozczesać, wydłużyć i zapewnić lśniący czarny kolor. Jego koszt to 11,99 zł za 10 ml.


Kolejnym kosmetykiem do podkreślenia naszego spojrzenia jest profesjonalny zestaw do stylizacji brwi marki Kobo Professional - Eyebrow stylist set. W skład zestawu wchodzą dwa kolory cieni do brwi oraz cień, który posłuży nam do rozjaśnienia łuku brwiowego. Opakowanie zawiera małe lusterko oraz aplikator. Koszt tego produktu to 19,99 zł za 7 g.

Ponadto marka Sensique stworzyła odżywki do paznokci - produkty, które można nakładać zarówno solo, jak i aplikować pod kolorowy lakier. Dostępne są wersje: 10 in one, all in one, keratin nutrition, protein in action, vitamin first aid oraz ultra diamond shine - każda o pojemności 10 ml w cenie 8,49 zł.


Na koniec najprzyjemniejsze rzeczy, czyli cienie do powiek marki Sensique z dwóch serii - Trendy Eyeshadows oraz Creative Eyeshadows. Pierwsza seria zawiera kombinację 4 cieni, które są idealne do stworzenia makijażu zarówno dziennego jak i wieczorowego. Dostępnych jest 9 wersji kolorystycznych. Za 10g produktu musimy zapłacić w regularnej cenie 9,99 zł.


Natomiast seria Creative Eyeshadows to trzy kolory cieni zamknięte w poręcznym opakowaniu. Dostępnych jest 12 wersji kolorystycznych w cenie 8,99 zł za 4,5 g.


Ponadto od 12 listopada w Drogeriach Natura pojawiły się kolejne nowości marek Kobo Professional (korektory w sztyfcie - rozświetlający i oraz dwa odcienie kryjącego, tusz) oraz Sensique (pudry brązujące w 4 odcieniach, 3 różne maskary oraz podkład kryjący). Zobaczcie same:


Jakieś produkt, które otrzymałam szczególnie zwróciły Waszą uwagę? W niedługim czasie postaram się przygotować makijaż wykonany niektórymi z nich - nie wiem jak dokonam selekcji :)


25 komentarzy:

  1. pomadki w płynie z Kobo to mój fav :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już teraz mogę powiedzieć, że mój też :)

      Usuń
  2. Jak można zgłosić się do testowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, do mnie odezwała się agencja PR z propozycją współpracy, więc jeśli prowadzisz blog, może do Ciebie też się odezwą :)

      Usuń
  3. Pomadki i cienie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych pomadek z kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne :) i mają przepiękne intensywne kolory!

      Usuń
  5. Zestaw do brwi najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nic nie rzuciło mi się aż tak w oczy, bym nie mogła bez tego żyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys uzywałam kosmetykow z sensoque ale mialam po nich wypryski lub zaczerwienione oczy :)

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, u mnie na szczęście nie wystąpiły żadne reakcje alergiczne

      Usuń
  8. Te matowe pomadki to dla mnie nieporozumienie.... Ale kolory ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że dlatego, że nie są matowe :) ale mnie to akurat odpowiada :)

      Usuń
  9. Pomadki są bardzo fajne choć nie do końca matowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ale jakoś polubiłam efekt jaki dają, kolory rekompensują wszystko :)

      Usuń
  10. Będziesz miała co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dużo kosmetyków, ciekawa jestem tych matowych pomadek, ponieważ czytałam skrajne opinie, a chciałam jedną z nich kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Po Twoim wpisie koniecznie muszę odwiedzić tą drogerię! Ciekawie tu, obserwuję Kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w swojej Naturze nie mogę się doczekać kremowych kamuflaży Catrice, więc po te nowości zajrzę pewnie... za pół roku :D Ale nic mnie jakoś szczególnie nie kusi.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremowy kamuflaż już mam, nawet znalazł się już o nim post na blogu :)

      Usuń
  14. Te pomadki Kobo mają świetne kolory. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. TEn zestaw do brwi mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)