niedziela, 22 listopada 2015

pomysły na prezent mikołajkowy / gwiazdkowy dla niej

Kalendarze pokazują nam nieubłaganie zbliżający się koniec listopada... za kilkanaście dni mikołajki. Większość osób na ten dzień lub na gwiazdkę poszukuje prezentów dla osób najbliższych. A prezenty lepiej kupować wcześniej niż na ostatnią chwilę szukać ich bądź decydować się na coś nieprzemyślanego, co okaże się nieprzydatne. Dziś chciałabym Wam pokazać kilka pomysłów na prezenty w różnych przedziałach cenowych dla kobiet w różnym wieku.




Pierwszym pomysłem na prezent może być biżuteria, czyli dość popularne rozwiązanie. Ja pokazuję Wam bransoletki i kolczyki pochodzące ze sklepu Lilou, natomiast rozglądać się również możecie za naszyjnikami, broszkami, zegarkami czy pierścionkami - jeśli znacie rozmiar paluszka osoby obdarowywanej :)


Drugim pomysłem jest szkatułka na biżuterię. Będzie świetnym pomysłem dla kobietek, które narzekają już na nadmiar biżuterii, ale nie tylko, ponieważ szkatułki są przecież zarówno w dużych jak i mniejszych rozmiarach :) Ostatnio bardzo ładne szkatułki widziałam w sklepie Home&You - np. ta po lewej, która obecnie jest w ofercie sklepu.


Następnym pomysłem jest świeczka zapachowa, która umili długie zimowe wieczoru. Świeczki dostępne są w różnych sklepach internetowych, bardzo często w promocjach. Różne marki, różne ceny i miliony zapachów. Do wyboru - do koloru :)


Będąc dalej w temacie zapachów, można pokusić się o zapach perfum. Jednak tutaj powinniśmy znać gust osoby, dla której wybieramy konkretny zapach.

 

Kobiety ucieszą się również z ładnego, praktycznego gadżetu jakim jest szczotka do włosów Tangle Teezer.


Praktycznym gadżetem będzie także kubek, niekoniecznie z motywem mikołajkowym, czy świątecznym. Ja osobiście zachwycam się kubkami z Home&You ale możecie się pokusić o zamówienie spersonalizowanego kubka.



Jeśli na przykład jakaś Pani zachwyca się motywem lisków, można poszukać czegoś, co zawiera taki motyw. Zobaczcie, czyż nie jest uroczy? :)


Następnym gadżeciarskim prezentem może być power bank, czyli przenośna ładowarka. Jest to urządzenia bardzo przydatne, które ja zawsze mam w swojej torebce :)


Ostatnią już propozycją są kosmetyki bądź zestawy kosmetyków. Przykładem może być 5 zestawów kosmetyków marki Kobo dostępnych w drogeriach Natura. Są to kosmetyki dobre jakościowo, a w zestawie ich cena jest bardzo korzystna.
Zestaw 1: baza pod lakier, top coat i 4 lakiery do paznokci w cenie 36,99 zł (cena regularna 59,99 zł).
Zestaw 2: tusz do rzęs oraz eyeliner w cenie 26,99 zł (cena regularna 36,99 zł).
Zestaw 3: pomadka do ust w kredce, lakier do paznokci i tusz do rzęs w cenie 26,99 zł (cena regularna 41,99 zł).
Zestaw 4: korektor oraz baza tonująca pod makijaż w cenie 26,99 zł (cena regularna 36,99 zł).
Zestaw 5: trio do stylizacji brwi oraz eyeliner w cenie 26,99 zł (cena regularna 32,99 zł).

 

Jest jeszcze wiele innych pomysłów na prezenty dla kobiet, jeśli jakiś wpadnie Wam do głowy, a ja nie ujęłam go na swojej liście propozycji - piszcie w komentarzach :)

 


9 komentarzy:

  1. Ten srebrny kubek jest cudowny ♥♥ Szkatułka też by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super różności :) fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobietom nie tak trudno jest zrobić prezent, gorzej dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo czesto panowie maja problem z kupieniem czegos dla kobiety :)
      bo babka babce zawsze wie co kupic :)

      Usuń
  4. Z takiego Powerbanka sama bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już złoty kompakt TT ale ze świecy YC lub ładnego kubka równie bardzo bym się ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodkie te kolczyki gwiazdki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten srebrny kubek jest prześliczny, chyba sama sobie sprawię taki na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecę YC bardzo bym chciała dostać. A rzecz, która musi pojawić się u mnie w tym roku to TT w wersji kompaktowej.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)