piątek, 20 listopada 2015

W7 Hollywood Bronze & Glow

Jak wspomniałam w poście o moich ulubionych rozświetlaczach (klik), czasem lubię sobie pobłyszczeć :) tzw. strobing był bardzo popularny w sezonie letnim, co udzieliło się także mnie. Dlatego, kiedy będąc w Drogerii Natura zobaczyłam przepiękny zestaw złożony z bronzera i rozświetlacza marki W7 - Hollywood Bronze & Glow - od razu wrzuciłam go do koszyka. Jest to produkt łudząco przypominający zawartością kultowe combo od Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow.


Paletka W7 to bronzer i rozświetlacz umieszczone w plastikowym opakowaniu z malutkim lusterkiem. Dostępna jest ona w szafach W7 w Drogeriach Natura za około 18 zł. Możecie dostać ją także w niektórych sklepach internetowych.


Produkt ten zawiera w składzie parafinę więc z góry uprzedzam, że przy częstym stosowaniu u osób, które mają tendencję do wyprysków i innych tego typu historii, mogą pojawić się nieprzyjemne niespodzianki. 


Rozświetlacz z tej paletki całkowicie podbił moje serce, daje on efekt tafli, nie wygląda sztucznie i nie odcina się od pozostałych produktów użytych przy wykonywaniu makijażu. Ten efekt można stopniować. Rozświetlacz nie pyli się, więc należy do grona kosmetyków wydajnych. Utrzymuje się na policzkach przez cały dzień nie migrując po twarzy. Co najważniejsze - nie zawiera brokatu.


Z kolei bronzerem już nie jestem tak zachwycona. Ma on ciepły odcień więc nie będzie odpowiedni dla każdego, na przykład ja źle czuję się używając takich odcieni produktów do konturowania. Według mnie jest to produkt bardziej odpowiedni do ocieplenia twarzy, szczególnie kiedy jest ona lekko muśnięta słońcem. Bronzer, tak jak rozświetlacz nie pyli się, więc wystarczy na długi okres czasu.


Uważam, że nawet jeśli ktoś kupi tę paletkę tak jak ja, ze względu tylko na jeden produkt, to i tak nie będzie żałował wydanych 18 zł :)


Słyszałyście już o tej paletce? :)

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam ;) ale cena calkiem zachecajaca ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą paletkę i bardzo sobie chwalę zarówno rozświetlacz jak i bronzer do ocieplania twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze muszę przełamać się do bronzera bo nie do końca jestem przekonana czy do mnie pasuje :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że W7 jest w Naturach i w dodatku takie tanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miła niespodzianka z tą dostępnością W7 w Naturach :)

      Usuń
  4. Jak tylko skończy się mój bronzer z GOSHA, to lecę po to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kosmetyk. uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, ciekawy kosmetyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam, ale podoba mi się rozświetlacz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś ją widziałam, fajna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie wygląda, a nie słyszałam o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)