poniedziałek, 14 grudnia 2015

Insta Mix #5, czyli kilka zdjęć z mojego Instagrama

Przyszedł czas na 5 post z serii Insta Mix czyli kilka zdjęć z mojego instagrama, zapraszam!


Miesiące jesienne i zimowe upływają mi zazwyczaj pod znakiem ciepłej kawy, słodkości i przytulnego dekorowania pokoju. Na zdjęciach jest więc najwięcej pysznej kawy, nutelli, kulek ledowych a'la cottonballs z Biedronki (które nota bene w tym tygodniu ponownie pojawiły się w sprzedaży ale podobno znów rozeszły się jak ciepłe bułeczki) oraz świec o otulających zapachach.


Oczywiście pysznego jedzenia także nie mogło zabraknąć - na zdjęciu najprostsza na świecie sałatka, którą przygotowuję kiedy nie mam pomysłu na śniadanie: mix sałat, pomidor, ser feta, cebulka czerwona, a do tego świeże pieczywo oraz gorąca herbata z cytryną.


W cieplejsze dni uskuteczniam spacery i mogę nacieszyć oczy pięknymi widokami :)


Ale i tak opatulam się w mój ulubiony ostatnio szal... piękny jest, a do tego mega ciepły.


Na koniec jedyne kosmetyczne zdjęcie w tym poście :D zupełnie nie jak przystało na blogerkę kosmetyczną! Są to matowe pomadki z płynie z Kobo - ostatnio moje ulubione!


Przyjemnego tygodnia! :)

23 komentarze:

  1. a ja znowu nie upolowałam tych kulek z Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może niedługo znów się pojawią :) trzeba polować na nie do skutku :)

      Usuń
  2. Chyba z pięć lat już nutelli nie jadłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać takie mixy zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio jadłam taką sałatkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najszybszy i najpyszniejszy pomysł na śniadanie :)

      Usuń
  5. piękne rzęsy, uwielbiam kulki cotton balls

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam ta kawa albo czekolada z śmietaną wygląda apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawka,,, była pyszna, mega słodka :D

      Usuń
  7. W końcu udało mi się upolować cotton ball z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, świetnie prezentują się w każdym wnętrzu :)

      Usuń
  8. No i teraz mam ochotę na Nutelle:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mną pół roku chodziła Nutella aż w końcu się skusiłam i dawkuję te przyjemności :D

      Usuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)