czwartek, 3 grudnia 2015

Kobo Professional - Perfect Cover Stick & Illuminate Cover Stick (swatche)

Dziś planowałam dodać zupełnie inny post, jednak rano dostałam paczkę z nowymi korektorami z firmy Kobo Professional dostępnymi w Drogeriach Natura i od razu wiedziałam, że muszę Wam je pokazać :)


Korektory te dostępne były już w szafach Kobo natomiast w ostatnim czasie pojawiły się 3 nowe kolory/wersje tych produktów.


Zaczynając od lewej strony:
 
KOBO PROFESSIONAL ILLUMINATE COVER STICK 
Jest to nowa odsłona rozświetlającego korektora pod oczy. Korektor ten ma maskować i rozjaśniać cienie pod oczami oraz usuwać objawy zmęczenia. Zawiera witaminę E, olej z ogórecznika i mineralny filtr UV.
Waga 3 g. Cena 15,99 zł.
Kolor 101 Nude

KOBO PROFESSIONAL PERFECT COVER STICK
Kryjąca formuła korektora ma za zadanie maskować niewielkie przebarwienia i niedoskonałości skóry, tonizować i lekko rozjaśniać cerę. Zawiera witaminę E, olej z ogórecznika i mineralny filtr UV.
Waga 3 g. Cena 15,99 zł.
Dostępny w dwóch odcieniach:
102 Sand
104 Light


Z racji tego, że korektory mam w swoich łapkach dopiero od kilku godzin mogę Wam przedstawić tylko ich swatche i napisać, że w konsystencji są bardzo kremowe i trwałe, ponieważ niełatwo było je zmyć z dłoni :) Plusem jest ich opakowanie - małe, poręczne, eleganckie - a także higieniczna aplikacja.


Od jutra zaczynam ich testowanie więc na pewno kiedy poznam bliżej te korektory pojawi się ich recenzja :)


Jak Wam się podobają te cacuszka? Dostępne są w drogeriach Natura od 12 listopada więc część z Was może je już testowała :)

14 komentarzy:

  1. Ja mam swój niezawodny korektor z collection .
    Nigdy nie miałam styczności z produktami z kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam korektor z Collection i na razie nie myślę go zdradzać :) Buziak :*

      Usuń
    2. dla mnie on prawdopodobnie byłby zbyt ciężki dlatego nigdy nie skusiłam się na jego zamówienie :) może gdyby był dostępny stacjonarnie szybciej bym po niego sięgnęła :)

      Usuń
  2. nie widzialam ich jeszcze :) moj ulubiony to taki z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afinitone? ja mam już obecnie 4 opakowanie :)

      Usuń
  3. od dłuższego czasu czytam Twój blog i bardzo lubię to w jaki sposób piszesz i jak poprawiła się jakość Twoich zdjęć w porównaniu do tych kiedy zaczynałaś :) nie odbierz tego źle, ale widać jak Twój blog dojrzewa :)
    pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo sie cieszę, że widać różnicę :)

      Usuń
  4. kiedyś używałam korektorów, teraz jako korektora używam podkładu loreal true match :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że nie masz problemu z cieniami pod oczami :) zazdroszczę! :)

      Usuń
  5. Daj koniecznie znać, bo szukam dobrego korektora ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ich nigdy, bardzo jestem ciekawa jak ci się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam że mocno mnie nimi zaintrygowałaś, akurat szukam czegoś dobrego do maskowania cieni pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają ciekawie i chętnie po nie sięgnę. Daj znać jak się sprawują po kilku tygodniach stosowania. Być może zrezygnuje z trudno dostępnego korektora Collestion? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też czuję się zaciekawiona:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)