poniedziałek, 25 stycznia 2016

Colour Alike 200 strażnik teksasu + Pierre Rene Top Flex 11

Okres zimowy zdecydowanie obfituje u mnie w częstszą zmianę koloru lakieru na paznokciach, stąd przygotowałam dla Was kolejną notkę dotyczącą manicure :)


Bohaterem wpisu jest lakier Colour Alike w odcieniu 200 strażnik teksasu - strach się bać :)


Jest to kolor granatowy, pięknie wyglądający na paznokciach. Jego trwałość to 3-4 dni. W tym czasie, jak widać na zdjęciach, lakier zdarł się wyłącznie z brzegów. 


Na jednym palcu zaaplikowałam też mój ulubiony lakier nadający śliczne wykończenie - Pierre Rene Top Flex w numerku 11.


8 komentarzy:

  1. uwielbiam efekt jaki daje ten lakier pierre rene :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, bardzo mi się podoba:) Mam taki, ale innej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny - nic dodac nic ujac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)