wtorek, 19 stycznia 2016

Moi kosmetyczni ulubieńcy - kosmetyki dostępne w Drogeriach Natura

Dziś post dość nietypowy, ponieważ nie będzie on recenzją a przedstawieniem Wam perełek kosmetycznych dostępnych za naprawdę nieduże kwoty. Są to kosmetyki, które miałam okazję przetestować i stały się moimi ulubieńcami.


Bronzer Sensique (recenzja tu), korektor Kobo (recenzja tu), cień My Secret z serii Glam & Shine, konturówka My Secret I love my style (recenzja tu) oraz lakiery do paznokci z My Secret (recenzja czerwieni tu) są niedrogimi kosmetykami godnymi polecenia.


Cały makijaż uzupełniam pudrem z Kobo, żelem do brwi z Essence make me brow oraz maskarą Kobo Glam Lashes. Jest to ostatnio mój zestaw idealny. Niektóre z tych kosmetyków są seriami limitowanymi stąd ten post, żebyście nie przegapiły okazji i mogły nabyć te cacuszka :)

11 komentarzy:

  1. Nie znam osobiście żadnego produktu, ale jestem skłonna Ci zaufać i brać w ciemno w razie ewentualnej potrzeby. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. te pastelowe lakiery mmm :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są wspaniałe ;) brałabym :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki lakierów, ja chyba mam tylko jeden z My Secret :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory lakierów. ja nie odwiedzam Natury bo nie mam jej w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty masz pięknie w pokoju! Skąd te poduszki?
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      poszewki na poduszki kupiłam na allegro za 5zl za sztukę :) ma je kilku sprzedawców więc znajdziesz je bez problemu :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  7. piękne te pastelowe lakiery, aż szkoda, że tak wsiąkłam w hybrydy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne koloru lakierów ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)