środa, 27 stycznia 2016

Moja mała stacja dowodzenia czyli miejsce do blogowania :)

W jednym z ostatnich postów pojawiło się zdjęcie, na którym widać było moje poszewki na poduszki. Otrzymałam wtedy kilka maili z zapytaniem skąd te poszewki pochodzą i jedna z Was w luźnej mailowej rozmowie zapytała, czy cały mój pokój jest taki "cukierkowy". Stwierdziłam, że nie będę pokazywać Wam całego mojego kącika, ale w sumie mogę pokazać miejsce, moje ulubione w domu, gdzie relaksuję się pisząc posty, oglądając youtube i czytając wpisy na innych blogach.


Nie mam dużego pokoju więc nie mogę ustawić sobie w nim biurka czy wymarzonej toaletki, jednak przy dobrej organizacji daję radę z moim małym stolikiem, wspomagając się parapetem :) stolik ma szklany blat dlatego muszę mieć na nim jakikolwiek obrusik, ponieważ inaczej musiałabym go czyścić kilka razy dziennie. Rano stolik służy mi jako toaletka - ustawiam na nim moje lusterko BaByliss, które przez resztę dnia stoi na parapecie. Wyciągam wtedy także szufladki z komódki ze sklejki pochodzącej z Ikei, w których trzymam moje kosmetyki i zasiadam na wprost okna szykując się na bóstwo :)
W dalszej części dnia mój stolik zamienia się w biurko, na którym ustawiam laptopa i wsiąkam w świat blogo- i vlogosfery :)


Na parapecie z kolei zawsze znajduje się mój koszyk pochodzący ze sklepu Jysk wypełniony kulkami w stylu cottonballs, biały kominek na woski  Yankee Candle oraz chusteczki. Często ląduje tam też notes / kalendarz, okulary, słuchawki, kubek z gorącą kawką lub herbatką i coś słodkiego.


Przy stoliku mam mój najwygodniejszy fotel na świecie pochodzący ze sklepu Jysk (do którego mam także pufę i jest to siedzenie idealne, które podoba się również mojemu kotu Filipowi).


Za fotelem natomiast znajduje się moja lampa pierścieniowa, która jest mega ułatwieniem życia i nie wiem dlaczego kupiłam ją dopiero po 3 latach blogowania :)

I to tyle... mam nadzieję, że taki inny luźniejszy post Wam się spodobał :)


Pozdrawiam! :)

22 komentarze:

  1. ale fajna stacja dowodzenia, ja też jako tako nie mam toaletki, ale radzę sobie podobnie jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miły klimat!! :) moje biurko również służy mi za toaletkę, ale już niedługo niedługo ... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach tego kociaka to Ci ukradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za ten post :) chociaż i tak reszty pokoju dalej jestem ciekawa :) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatycznie :D przypomniałaś mi o złożeniu swojego biurka, bo moje centrum dowodzenia leży i kwiczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urokliwe i klimatyczne miejsce :)

    ♥ http://aureolia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam takie jasne przestrzenie, są tak przytulne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przytulne to Twoje miejsce :) Fotel super i na pewno wygodnie się na nim pisze lub ogląda filmy, mnie na moim krześle biurkowym strasznie niewygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety puki co nie mam stałego miejsca ale coż jakoś sobie trzeba radzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze i wygodne miejsce, mnie też towarzyszy kot a raczej 4 sztuki

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy ten Twój kącik- ja swojego nie pokazuje bo mam tam niezły pier...nik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne miejsce, fajnie opisane, ale moja uwagę przykula również firnaka. Jest extra :) Moglabys zdradzić sekret gdzie taka kupiłaś ? Ona jest w taka jakby spaghetti do polowy okna prawda ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firankę kupiłam na allegro jakieś 4 lata temu ale ostatnio też się natknęłam na identyczny model :) dokładnie, to jest spaghetti tylko że podszyte tasiemką na dole - taka firanka nie zabiera światła ale idealna jest przy posiadaniu kota w domu, bo zwykłe spaghetti mój filip po prostu podgryzał albo plątał się w nim :) no i nie plącze się tak w praniu. Cieszę się, że Ci się podoba, pozdrawiam :)

      Usuń
  13. terima kasih telah berbagi, itu sangat bermanfaat

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chciałabym mieć taką STYLOWĄ stację dowodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)