niedziela, 3 stycznia 2016

Sensique Creative Eyeshadows 139 Gleam

Jakiś czas temu pokazywałam Wam nowe cienie, jakie dostałam od Drogerii Natura, a mianowicie tria od Sensique z serii Creative Eyeshadows. Moim ulubionym zestawieniem kolorystycznym jest okazała się "paletka" w numerku 139 Gleam. Zobaczcie jak prezentują się jej swatche.


Trio to składa się z trzech cieni o wykończeniu satynowym. Cienie zamknięte są w małym, okrągłym, poręcznym plastikowym opakowaniu. Cena tego cuda wynosi 8,99 za 4,5g.


Pierwszy z cieni jest w kolorze szampańskim. Używam go na co dzień na całą powiekę ruchomą. Daje on efekt świeżego spojrzenia. Można używać go także do rozświetlania wewnętrznego kącika oka.

Drugi cień jest w odcieniu różu wpadającego barwą w odcień łososiowy. Jest to najsłabiej napigmentowany cień z tego tria.

Trzeci cień, który stosuję w zewnętrznym kąciku oka oraz do zaznaczenia załamania powieki ma barwę brązu, który jednak w świetle połyskuje na odcień różu. Trudno to wyjaśnić ale kolor jest piękny. Mimo, iż jest to dość ciemny cień, z łatwością się blenduje i nie ma możliwości, abyśmy zrobiły sobie nim plamy czy efekt podbitego, zmęczonego oka.
 

Cienie nie osypują się, ale w ciągu dnia tracą na pigmentacji, jednak nie zbierają się w załamaniu powieki, co jest dla mnie bardzo istotne.


Szczerze powiedziawszy pigmentacja tych cieni przy pierwszym użyciu zawiodła mnie, jednak jestem osobą zachowawczą w makijażu, nie lubię szaleć z mocno napigmentowanymi cieniami i nie jestem makijażowym artystą, stąd postanowiłam potestować tę paletkę i okazała się całkiem niezła na co dzień.

Poza tym przypomniałam sobie, że jeszcze w czasach licealnych, używałam takiego tria od Sensique w odcieniu Natural, który w tej samej serii cieni jest wciąż dostępny. Bardzo ją lubiłam, ponieważ do szkoły taki naturalny makijaż oka był idealny.


Kojarzycie te cienie? Używałyście ich?


6 komentarzy:

  1. akurat cieni nie uzywam, jednak te mają świetny kolor :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te cienie - właściwie wszystkie wersje kolorystyczne mi się podobają oprócz zimnej, srebrno-czarnej kolorostyki.. I akurat ta wersja pokruszyła się w paczce od Natury :< Fajne brązy, róże, fiolety za na prawdę niską cenę - idealne do dziennych makijaży jak i wieczorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydają się idealne na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)