wtorek, 23 lutego 2016

Insta Mix #6, czyli kilka zdjęć z mojego Instagrama

Nadszedł czas na ten post, który ja (jak to za każdym razem powtarzam) uwielbiam zarówno wstawiać na swój blog, jak i oglądać je na innych blogach.


Pierwsze zdjęcie nie mogło być inne niż z moim Filipem, który ładnie zapozował do pierwszego ujęcia, które było też ostatnim, ponieważ mała bestia się wściekła :)


Jednk ta besia potrafi być też pomocna podczas robienia manicure hybrydowego... Albo chce pomóc, albo nadzorować... albo sam pragnie hybryd w moim wykonaniu :)


A kiedy ja się maluję, jest to dla niego tak nudne, że zasypia na lusterku :)


Filipa w tym poście byłoby na tyle :) a to piękne kwiaty jakie dostałam na urodziny... to już 26 :( jak ten czas szybko leci...


Jeden z prezentów, jakie dostałam... Dreams & schemes <3 uwielbiam takie rzeczy!


I kolejny prezent... Już wszyscy wiedzą, że uwielbiam wszelkiego rodzaju kubki :)


Tu kulisy sesji kosmetyków i moje nowe nabytki... poduszki, które jak mogę stwierdzić po kilku mailach od Was, nie tylko mnie zachwycają :)


Selfie? Obowiązkowo! Nawet dwa! :)


I na koniec zdjęcie oczu a właściwie rzęs, bo to o nie chodzi, ponieważ testuję nowy tusz i badam jak sprawdza się zarówno w życiu codziennym, jak i na zdjęciach :)


Zapraszam na mój instagram https://www.instagram.com/madaleine90/ :)

7 komentarzy:

  1. Jakie masz ładne rysy twarzy :)A kot - mistrz, zwłaszcza śpiący na lusterku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kotek! Ja też jestem fanką kubków i uwielbiam kupować zeszyty - niewiele z nich mi się przydaje, bo na zajęcia i tak chodzę z jednym, ale nie mogę się oprzeć jak widzę w sklepach takie piękne zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz kota słodziaka <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z kotkiem wygrywają wszystko :) A kwiaty piękne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)