wtorek, 2 lutego 2016

My Secret Glam & Shine Eye Shadow

Dziś na fanpage marki My Secret zobaczyłam, że w Drogeriach Natura trwa wyprzedaż kosmetyków z limitowanej serii Glam & Shine. Bardzo żałuję, że była to tylko "limitka", ponieważ kosmetyki przypadły mi do gustu. Dziś szybko chciałam przedstawić Wam swatche cieni, które są wyjątkoe w swojej kolorystyce, pigmentacji oraz konsystencji.


Cienie My Secret z serii Glam & Shine dostępne są w pięciu odcieniach:
 
Radiant Orchid
Metal Violet
Snow Blue
Soft Harmony
Lighting Texture

Ich regularna cena to 8,99 zł, a obecnie w wyprzedaży można kupić je jeszcze taniej.


Są to cienie o genialnej, mocnej, przepięknej pigmentacji. Niestety ja jetem osobą bardzo zachowawczą w makijażu więc upodobałam sobie jeden z odcieni - Soft Harmony (na swatchach pierwszy z prawej), który chętnie stosowałam na co dzień, czy to w wewnętrzny kącik oka czy na całą powiekę.


Cienie te wyglądają także pięknie użyte jako kreska przy linii rzęs bądź jako akcent na dolnej powiece. Ich konsystencja jest miałka - co starałam pokazać się na zdjęciach. Cienie są bardzo miękkie przez co łatwo nabierają się na pędzle. Niestety w związku z tym delikatnie się osypują, jednak łatwo zebrać je z twarzy puchatym pędzelkiem.


Na zdjęciu poniżej znajduje się makijaż z wykorzystaniem odcienia najjaśniejszego - w kolorze szampańskim, który na oku utrzymuje się bez problemu przez cały dzień i pięknie błyszczy. Zdjęcie niestety wykonane było telefonem, jednak to co najważniejsze jest na nim zauważalne :)


Jeśli jesteście nimi zainteresowane - koniecznie lećcie do Natury :)


8 komentarzy:

  1. Drugi kolor ze swatcha to mój typ :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusie:)Chyba się na któryś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te kolory :) byłam dziś w Naturze i jakoś nie zwróciłam uwagi..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te cienie.. Genialne, uwielbiam je! Moimi ulubieńcami są te w kolorze złota :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki są po prostu przepiękne <3 cudo! uwielbiam takie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to była tylko seria limitowana... mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)