niedziela, 27 marca 2016

Lakiery do paznokci Sensique Top Color Duo

Sensique Top Color Duo to zestaw dwóch małych lakierów do paznokci o spójnych kolorach, umieszczonych w kartoniku.
W Drogeriach Natura od lutego dostępne były cztery zestawy kolorystyczne opisywanych lakierów. Ja stałam się posiadaczką trzech z nich: Natural, Orient, Burgundy.


 Na początku kiedy zobaczyłam je w nowościach Sensique stwierdziłam, że kolory są bardzo średnie i zupełnie nie w moim guście. Jednak kiedy pomalowałam nimi wzornik, kompletnie przepadłam i na paznokcie nałożyłam kolor najbardziej nie w moim stylu, który mnie totalnie urzekł - czwarty od lewej strony, czyli ciemniejszy kolor z zestawu Orient :)


Lakiery te zawierają formułę z tefpoly, która przedłużać ma trwałość lakieru, pogłębiać intensywność jego koloru oraz nadawać efekt szklanego połysku. Muszę przyznać, że w kwestii połysku zgadzam się bezapelacyjnie :) zresztą, same możecie zobaczyć to na zdjęciu, szczególnie w lakierze najciemniejszym można przejrzeć się jak w lustrze! Trwałość też jest całkiem niezła, obecnie na paznokciach mam wspomniany wcześniej kolor i przez 4 dni przy intensywnym przedświątecznym sprzątaniu nie zdarł się nawet z końcówek!


Lakiery mają specyficzną, dość rzadką konsystencję, co może być minusem, ponieważ przy małej wprawie w malowaniu paznokci można zalać sobie skórki. Do idealnego efektu zarówno na paznokciu jak i na wzorniku użyłam trzech cienkich warstw lakieru.

Pojemność każdej buteleczki to 5,5 ml. Cena wynosi 9,99 zł za zestaw.





Podobają Wam się te kolory? :)

4 komentarze:

  1. Mi bardzo spodobały się dwa pierwsze nudziaki - lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wieki nie miałam lakieru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te kolory ale buteleczki mają chyba małe pojemności :) K.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie kolory do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)