poniedziałek, 14 marca 2016

Minimalny dzienny makijaż - mój obecny niezawodny zestaw

Zazwyczaj mój makijaż jest dość... zachowawczy :) Co jakiś czas robię przetasowanie wśród kosmetyków, których używam i dany zestaw towarzyszy mi zazwyczaj przez ponad miesiąc bez zmian. Mój obecny zestaw wygląda dokładnie tak:



1. Podkład - Revlon Nearly Naked w odcieniu 120 Vanilla.
2. Korektor Kobo (recenzja tu)
3. Puder The Balm Sexy Mama (recenzja tu)
4. Bronzer Kobo Sahara Sand (recenzja tu)
5. Róż Miyo Cheeky Blush 03 Rose
6. Rozświetlacz z paletki W7 Hollywood (recenzja tu)
7. Żel do stylizacji brwi Catrice
8. Trio Cieni Sensique 139 Gleam (recenzja tu)
9. Tusz do rzęs Kobo Ideal Volume 

Jak widzicie w większości są to kosmetyki tanie, z wyjątkiem Pudru The Balm.

A jaki jest wasz obecnie ulubiony zestaw kosmetyków do codziennego makijażu? :)
Udanego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Używam 3/9 rzeczy, które umieściłaś! :D Widzę, że Sahara Sand dobija dna, tak jak u mnie :D Lubię te trójeczki z Sensique - niby nic, ale mają fajną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten bronzer z Kobo :) Duo z W7 tez fajne, szczególnie rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten bronzer z Kobo, używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sobie ten tusz z Kobo przetestować w końcu - ciągle szukam tuszu idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się od dawna na jakąś promocję na Revlona aby wypróbować ich podkład ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubi ten róż z Miyo, ta firma teraz jest trochę zapomniana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Nearly Naked od dawna za mną chodzi jednak czytałam różne opinie. Jedne użytkowniczki zachwalają, inne odradzają dlatego nie mogę się zdecydować czy wrzucić go do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój ulubiony duet z W7 <3 musze zrobić o nim post, bo u mnie już denko widać :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)