środa, 6 kwietnia 2016

keratynowe prostowanie włosów - moje włosy tuż po zabiegu

Dwa dni temu za namową mojej mamy po raz pierwszy postanowiłam poddać się keratynowemu prostowaniu włosów. Jest to generalnie zabieg odbudowujący i regenerujący włosy, który przy okazji sprawia, że nasze włosy stają się proste. Chcielibyście zobaczyć moją minę kiedy zobaczyłam się w lustrze i kiedy zobaczyłam zdjęcia moich włosów zaraz po zabiegu. Włosy wyglądają jak z reklamy. W dotyku są miękkie, lejące i przecudownie odbijają światło. Same zobaczcie.


Moje włosy z natury są kręcone i bardzo się puszą. Dlatego po dłuższym czasie od zabiegu napiszę Wam jak on sprawdził się u mnie, na czym on polega i jak zmienia się po nim pielęgnacja włosów.


Dla porównania zobaczcie jak moje włosy wyglądały po umyciu tuż przed zabiegiem.


Jak Wam się podoba efekt? A może któraś z Was ma już za sobą keratynowe prostowanie włosów i ma na ten temat wyrobione zdanie? :)

11 komentarzy:

  1. efekt jest niesamowity, piękne lśniące i lejące się włosy. moja siostra miała już dwa albo 3 razy prostowane w ten sposób włosy. były w stanie idealnym przez ok 3 miesiące. później znów zaczynały się puszyć i kręcić. ja jeszcze się na to nie zdecydowałam ale chyba też ulegnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! Genialny efekt, jaki połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt super, piękne błyszczące włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie... wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG... wyglądają bosko, jak z reklamy :) też chcę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)