wtorek, 19 kwietnia 2016

Kobo Professional Face Sculpting Palette

Kobo Professional Face Sculpting Palette to paleta czterech produktów do konturowania twarzy. Zawiera ona puder, róż oraz dwa odcienie bronzera. Jeżeli jesteście jej ciekawe, zapraszam do czytania i oglądania zdjęć :)


Paleta Kobo zawiera łącznie 8g produktów. Jej regularna cena to 20 zł. Cztery małe kwadraciki umożliwiają pełne konturowanie, jakiego potrzebujemy na co dzień.  Paletka jest mała i poręczna - idealna na wyjazd.


Jest niestety jeden minus tak małej powierzchni każdego z kolorów umieszczonych w paletce. Możemy mieć problem przy nabieraniu produktu na pędzel, ponieważ może on wylądować nie tylko w produkcie, który nabieramy, ale również w jakimś produkcie obok.


Puder rozświetlający, który w swojej barwie jest żółty idealnie będzie nadawał się do przypudrowania okolic oczu oraz strefy T. 


Róż w opakowania wygląda na bardzo ostry i początkowo jego odcień mnie nie przekonywał, ale kiedy tylko zrobiłam jego swatche, uspokoiłam się - na wiosnę taki odcień będzie idealny.


Bronzery to według mnie te same dwa odcienie kultowego już pełnowymiarowego bronzera Kobo. Osoby zarówno o jasnej jak i ciemnej karnacji będą z nich zadowolone.


Produkty mają bardzo dobrą jakość, lekko się pylą ale i tak wystarczą na długo - wiem z doświadczenia, ponieważ posiadam już pudrowe produkty kobo, których recenzję możecie znaleźć tu klik klik.


Według mnie jest to świetna paletka, zarówno dla osób, które zaczynają przygodę z makijażem, jak i dla kosmetykomaniaczek, które mają inne bronzery i róże. Ta poczwórna paletka zdecydowanie jest godna wypróbowania!

9 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu poluję na tą paletkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyglądałam jej się w sklepie, ale mnie nie skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne kolory ale jak dla mnie troche za male sa wymiary i ciezko byloby mi operowac pedzlem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie najbardziej nie lubię tego w niektórych paletkach, że są łączone i zawsze, ale to zawsze zapaćkam jakiś kolor nabierając inny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kiedyś wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie widzę, że ta paleta jest mała a ja mam duże pędzle do konturowania, dlatego należy uważać przy nabieraniu, jeszcze długo będę korzystała ze swojej palety sleeka. .

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo uniwersalna, lubię ją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ją lubię, szczególnie na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich gotowych zestawów mimo ze to bardzo praktyczna sprawa, aczkolwiek albo nie pasuje mi odcień brazera , a to nie taki róż ... :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)