wtorek, 17 maja 2016

Moje ulubione produkty do makijażu brwi marki Catrice

Od kilku lat, odkąd mam problemy z tarczycą, moje brwi zdecydowanie przerzedziły się i nie są w dobrym stanie. Wiadomo, że brwi są oprawą naszych oczu, dlatego stosuję kilka produktów, dzięki którym uzupełniam prześwity w brwiach bądź ujarzmiam niesforne włoski. Są to kosmetyki dość tanie dostępne w drogeriach.


1. Catrice Eyebrow Set (recenzja tu). Jest to zesatw dwóch cieni do brwi w poręcznym opakowaniu z lusterkiem. Do opakowania dołączony został mały pędzelek oraz pęsetka. Uwielbiam ten zestaw i używam od ponad 3 lat, obecnie mam już jego drugie opakowanie. Produkt ten świetnie wypełnia "luki" w brwiach i pomaga nam nadac ich odpowiedni kształt.

2. Catrice Eyebrow Stylist w odcieniu 020 Date with Ash-ton. Jest to kredka do brwi posiadająca także grzebyk. Idelnie można nią narysować zarys brwi a także wypełnić ewentualne braki. Kolor jest bardzo uniwersalny, idealny dla blondynek.

3. Catrice Perfecting & Shaping Gel w odcieniu 010. Jest to żel, którym możemy ujarzmić włoski naszych bwi przy okazji nadając im lekki kolor. Żel ten stosuję solo - kiedy mam minimalny makijaż, bądź w połączeniu z cieniem lub kredką do brwi.

4. Catrice Lash / Brow Designer. Jest to przezroczysty żel, którego używam na brwi po użyciu kredki bądź cienia. Obecnie jest on lekko brązowy ze względu na jego kontakt z wspomnianymi produktami. 
Na zdjęciach poniżej znajdziecie swatche kolorów wszystkich produktów (oprócz przezroczystego żelu).


Obecnie używam również pisaka do brwi Catrice, który jest najnowszym produktem do pielęgnacji brwi tej marki, ale on zasługuje na odrębny post :)

11 komentarzy:

  1. ja na szczęście mam dość gęste brwi i nie muszę się o nie martwić, oby tak jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie lubię podkreślać brwi, wydaje mi się, ze wygladam wtedy dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Catrice do brwi, ja jestem wierna zestawowi do brwi z Essence, też mam już drugą sztukę, mimo że opakowanie jest mega strasznie tandetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestawowi* w sensie zestawowi cieni ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię kredkę do brwi z tej marki :D Jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować żel, choć teraz mam nowości Benefit na tapecie, ale z produktów, które zawsze mam w swojej kosmetyczce będzie zdecydowanie kredka Catrice numerek 020 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja do brwi używam farbki z revoution, mieszam czarną z brązową ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. może i ja bym w końcu czegoś zaczęła do brwi używać :) co polecisz na start ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja brwi podkreslam brazowa kredka juz od dawna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie poluje na wszelkie pomady do brwi. Do tej pory używałam cieni, ale ostatnio uzyskiwany efekt mnie nie zadowala...

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś te przeźroczysty żel, był ok, ale jak dla mnie to i tak za słaby :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)