czwartek, 12 maja 2016

Nowości w Drogeriach Natura od 12.05.2016 r.

W ostatnim czasie marki dostępne w drogeriach Natura - Kobo oraz Sensique - wypuszczają na rynek dużo produktów do konturowania twarzy. Nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy! :) Zobaczcie jakie tym razem nowości pojawiły się na półkach już dziś!


KOBO Professional FACE CONTOUR STICK
Trzy kredki do rozjaśniania, konturowania i modelowania owalu twarzy. Wygodne w aplikacji, posiadają mechanizm wykręcania i nie wymagają strugania.
Waga 3 g. Cena 19,99 zł

1 HIGHLIGHTING - Kredka przeznaczona do rozjaśniania, rozświetlania twarzy.

2 SHADING - Kredka do konturowania, nadaje cerze koloryt oraz pomaga stworzyć cienie wyszczuplające kształt twarzy.

3 SCULPTING - Kredka przeznaczona do modelowania owalu twarzy i jej optycznego wyszczuplenia. 


Sensique DUO CONTOUR STICK
Dwustronna kredka do konturowania. Wygodna w użyciu, pozwala wymodelować kształt twarzy i udoskonalić jej owal.
Waga 3,6 g. Cena 12,99


Macie produkty tego typu do konturowania? Mnie one bardzo ciekawią :)
 

7 komentarzy:

  1. Konturowanie to prawdziwa sztuka, mysle ze u mnie efekty by byl komiczny :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nowość, oryginalna forma produktów do konturowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa :) ale na razie stop z takimi zakupami! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te kredki z Kobo, ciekawe jak z łatwością rozcierania nałożonego na twarz produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądają te kredki z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero niedawno je wypatrzyłam i sobie kupiłam. Z KOBO mam tą do modelowania, a Sensique wziełam sobie obie. Bardzo wygodnie się ich używa. Też macie wrażenie, że makijaż wtedy jest dokładniejszy? Do tego nie trzeba ich temperować. Świetnie się też potrafią zgrać z podkładem KOBO. Ostatnio konturowanie to hit w sferze makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)