czwartek, 26 maja 2016

Perfecta Lip Balm 5w1 Softlips Pomegranate & Blueberry

Perfecta Lip Balm 5w1 Softlips Pomegranate & Blueberry przy każdych zakupach w drogeriach zwracał na siebie moją uwagę i w końcu kilka miesięcy temu dałam się na niego skusić :)


Balsam Perfecta Softlips ma 6,5 g a dostępny jest za około 15 zł. Ma on nawilżać, odżywiać, wygładzać, chronić i nadawać blasku naszym ustom. Ale zacznijmy od opakowania...


Softlips przypomina kostkę lodu. Opakowanie mimo częstego noszenia w torebce i częstego otwierania i zamykania nie zepsuło się, za co duży plus. Jednak po dłuższym użytkowaniu na brzegach opakowania zbierają się zanieczyszczenia - specjalnie nie czyściłam opakowania przed wykonaniem zdjęć.


Balsam Softlips ma bardzo przyjemny zapach owoców leśnych i wyczuwalną woń mentolu, który po nałożeniu produktu na usta lekko mrowi i pozostawia uczucie świeżości. 


Balsam jest bardzo komfortowy w noszeniu i pozostawia usta lekko nabłyszczone. Nawilża usta, jednak nie jest to tak dobre i długotrwałe nawilżenie, jakie dają mi na przykład balsamy EOS czy pomadki ochronne Sylveco. Dobrze sprawdza się nałożony w małej ilości pod pomadki. Ma on filtr SPF 15 więc jest świetnym rozwiązaniem dla osób lubiących ochronę przeciwsłoneczną.


Balsam ten dobrze się u mnie sprawdził jednak ponownie po niego nie sięgnę, wolę zakupić kolejną wersję smakową / zapachową EOSa, których zużyłam już trzy sztuki :)

5 komentarzy:

  1. Ja mam wersję miętową i ją uwielbiam. I jest dużo lepsza od miętowego eosa moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. do ust mam świetny balsam z eveline sos ;) sprawdza się nieziemsko ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kusi eos ciągle i ciągle nie nabyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersje miętową i byłam z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)