niedziela, 21 sierpnia 2016

My Secret Nail Polish

Na wstępie tego postu chciałabym wyrazić swoje ubolewanie nad noszeniem paznokci hybrydowych! :) Tak! Od momentu kiedy dostałam paczkę z lakierami My Secret mam ochotę zdjąć hybrydy i pomalować paznokcie tymi lakierami, wszystkimi na raz, ponieważ ich kolory są po prostu obłędne. I zdecydowanie nie przesadzam - sami zobaczcie :)


Lakiery najpierw chciałam przetestować na wzorniku, ich konsystencję i pigmentację i już wtedy przepadłam. Każdy z tych lakierów, za wyjątkiem najjaśniejszego - pierwszego z lewej pokrył wzornik za pierwszym razem - bez smug i jakichkolwiek prześwitów. Stwierdziłam jednak, że wzornik to wzornik, ale lakier trzeba też przetestować na naturalnych paznokciach, a że akurat miałam w planach zrobienie pedicure to w ruch poszedł lakier w kolorze zgaszonej malinowej czerwieni. 


Najpierw konsystencja - ni za gęsta ni za rzadka - idealna. Pędzelek dość duży, płaski, bardzo wygodny w użyciu. No i wreszcie trwałość. Na stopach ten lakier mam od dwóch tygodni i widać jedynie odrost. Żaden z pazurków nie ma nawet najmniejszego uszczerbku. Lakier co prawda pokryłam Top Coat'em z Sally Hansen, którego zawsze używam, ale nawet kiedy lakier jest do niczego, ten top coat w niczym mu nie pomoże :)


Kolory na zdjęciu od lewej: 
274 Desert Bloom
275 Peach Sorbet
276 Mauve Mist
277 Coffee Liquer
278 Summer Fiesta
279 Purple Hyacinth
280 Lime Cocktail
281 Sea Dream


Ja jestem zachwycona tymi lakierami i będę je polecać każdemu - bardzo dobra jakość w niskiej cenie.

10 komentarzy:

  1. No własnie, możesz robić pedicure :) ja też na dłoniach mam hybrydy, ale na stopach mam zawsze zwykłe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 3 najjaśniejsze kolory są boskie! Też mam lakiery od MySecret i jestem bardzo zadowolona z ich jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je mam i codziennie zmieniałam kolor, tak mi się wszystkie podobały :) Teraz mam hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory :) 275 i 276 muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery mają na prawdę przepiękne barwy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze te kolorki. Wszystkie bym przygarnela ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolorki... aby skóra dłoni pięknie z nimi współgrała warto zadbać o skórę dłoni. U mnie wiele kremów się nie sprawdziło więc założyłam gadżet na prysznic filtr prysznicowy z systemem kdf - on zmiękcza wodę kranową

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)