czwartek, 8 września 2016

Kobo Professional Face Contour Stick

Kobo Professional Face Contour Stick to trzy kredki do rozjaśniania, konturowania i modelowania owalu twarzy.


Kredki są wykręcane, co jest dla mnie ogromnym plusem przy ich użytkowaniu. W opakowaniu znajdują się 3 g produktu. Ich regularna cena to ok. 20 zł, często natomiast można je dostać w promocji -40% w Drogeriach Natura.


Kredki te mają kremową konsystencję i świetną pigmentację. Bardzo dobrze się rozprowadzają i rozcierają zarówno za pomocą gąbeczki, jak i pędzla, jednak mnie do siebie nie przekonały. Wszystko jest z nimi jak najbardziej ok - ja po prostu jestem zwolenniczką produktów w formie pudru.


Ich trwałość na mojej suchej cerze nie była powalająca - może ze względu na to, że przy letnich wysokich temperaturach żaden makijaż nie wytrwa idealnie przez około 12 godzin. Efekt konturowania utrzymywał się u mnie przez około 5 godzin. Efekt przy stosowaniu produktów do konturowania Kobo w kamieniu, których do tej pory używałam utrzymuje się zdecydowanie dłużej... dwa razy dłużej.


W poście zamieszczam Wam głównie swatche i moje pierwsze odczucia po stosowaniu tych kredek, ponieważ nie chcę być mało obiektywne i pisać pełnej recenzji w momencie, gdy nie przetestowałam ich w innych warunkach pogodowych, gdzie skóra nie wydziela tyle sebum. 


Może jeszcze wrócę do ich stosowania. A Wy? Jesteście zwolenniczkami tego typu produktów?

8 komentarzy:

  1. Piękne są! :) Chociaż ja wolę "konkurować" twarz bronzerem i rozświetlaczem, nie wiem czy umiałabym się nimi posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam od nich wszystkei produkty w brązach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie, jednak obawiam się, że mogę sobie nimi zrobić więcej krzywdy niż pożytku na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki mają! Też miałam krótką przygodę z konturowaniem kremami i nie. Za dużo zabawy a efekt gorszy od tego, który można osiągnąć fajnym produktem pudrowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie nihgdy nie bawilam w "konturowanie" :) moze kiedys, ale poki co to bym nawet nie umiala sie za to zabrac :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie tak słyszałam, że z trwałością jest trochę słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do konturowania na mokro nie jestem przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)