czwartek, 1 września 2016

Kobo Professional Matte Lips

Nigdy nie byłam freakiem jeśli chodzi o produkty kolorowe do ust. Stawiałam na błyszczyki, szminki w odcieniu nude (i to tylko takie, które dawały efekt nawilżenia) albo na pomadki ochronne. Wszystkie produkty do ust mogłam policzyć na palcach jednej ręki. Wszystko zmieniło się od czasu, kiedy poznałam matowe szminki i zaczęłam eksperymentować. Zobaczyłam, że nie jest regułą, iż takie produkty wysuszają usta na wiór. Wcześniejsze ich peelingowanie i nawilżenie na noc pozwoliło na szaleństwa z kolorami następnego dnia. Wśród tych, matowych pomadek, które polubiłam i których ciągle używam znalazły się te z firmy Kobo Professional z serii Matte Lips.


Obecnie dostępnych jest 6 kolorów:
407 NAKED STONE,
408 BROWNIE,
409 RARE RED,
410 LILA ROUGE,
411 VINTAGE,
412 VAMP,
(na zdjęciach brak jedynie koloru 410).

Waga szminki to 4,5 g a regularna cena to 15,99 zł.


Szminki te nie dają efektu płaskiego matu i ściągniętych ust. Są bardzo komfortowe w noszeniu. Nie używam do nich żadnej konturówki a i tak jestem spokojna o to, że nie będą migrować mi po twarzy :) Utrzymują się na ustach około 5-6 godzin (pomimo picia i jedzenia). Jest to naprawdę dobry wynik. I te kolory... będą idealne na jesień!
Według zaleceń producenta możemy nadmiar szminki odbić w chusteczkę, przez co efekt matu będzie bardziej widoczny.


Ja przez ostatnie tygodnie bardzo często noszę na ustach odcień 407 (pierwszy z lewej na swatchu), jest on idealny do pracy :)

A Wy lubicie tę serię szminek od Kobo?

6 komentarzy:

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)