wtorek, 6 września 2016

Mirra Nail Serum Indigo

Żadne nawet najpiękniej pomalowane paznokcie nie prezentują się dobrze kiedy nie mamy zadbanych skórek. Dlatego regularnie powinnyśmy zmiękczać skórki i je odpychać oraz stosować oliwki. Często o tym zapominamy albo po prostu jesteśmy na to zbyt leniwe. Wiem sama po sobie :) Jednak są produkty - trochę gadżeciarskie, które zachęcają nas do częstszego używania. Takim produktem jest Mirra Nail Serum z firmy Indigo.


Serum Mirra Nail dostałam na konferencji blogerów Meet Beauty i razem z pozostałymi kosmetykami wrzuciłam je do kartonu z zapasami kosmetycznymi i schowałam na dno szafy. Jednak kilka tygodni temu coś mnie tknęło i stwierdziłam, że zabiorę się za testowanie kolejnej porcji kosmetyków, w której znalazło się właśnie wspomniane serum. 


Przepiękny mieniący się na różne kolory kartonik i to złote opakowanie jak najbardziej od razu do mnie przemówiły :) Ale wiem, że nie wszystko złoto, co się świeci więc zaczęłam używać tego gagatka. 


Serum zamknięte jest w pisaku posiadającym pędzelek przez który po przekręceniu wydobywa się pięknie pachnąca oliwka. Powiedzcie mi, że to nie jest taki gadżet, który kiedy leży gdzieś na widoku, aż sam prosi się o jego użycie. Poza tym tak małe poręczne opakowanie możemy mieć ze sobą wszędzie - wkładamy do torebki i wyciągamy w razie potrzeby.


Jeśli chodzi o działanie - serum bardzo przyjemnie nawilża i wygładza skórę wokół paznokcia. Według mnie nie jest to typowa oliwka, ponieważ po wtarciu w skórki nie pozostawia bardzo tłustej powłoki - dość szybko się wchłania. 
Po stosowaniu przez 4 dni tego produktu stan skórek zdecydowanie się poprawił, przez co nie tylko paznokcie ale i całe dłonie wyglądają ładniej.


Jak najbardziej jestem zadowolona z tego produktu i bardzo chętnie będę po niego sięgać, szczególnie w okresie zimowym kiedy zarówno moje dłonie jak i skórki będą rozpaczliwie wołać o pomoc :)

7 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tego serum, bo na dniach skończę odżywkę do skórek i szukałam czegoś nowego. Pomocna recenzja, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar niedługo go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na niego ochotę :) moje skórki proszą się aż o jakiś fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo polubiłam tą marke, a wszystko dzięki ich rewelacyjnym kremom do rąk. Ach te zapachy! Obecnie do skórek używam serii produktów z O.P.I. Nie moge nic zdradzić, wkróce na blogu pojawi sie recenzja :) Problem ze skórkami jest moim utrapieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze zaciekawiłaś mnie na tyle, że chyba jak go gdzieś zobaczę to kupię. Świetnie wygląda i wygląda na wygodny w użyciu jak jeszcze piszesz, że działa kurde ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam to poręczne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)