wtorek, 18 października 2016

Glov Hydro Demaquillage on-the-go

Rękawica do demakijażu Glov to produkt nietypowy i niezwykły, do którego początkowo podchodziłam bardzo sceptycznie - teraz już wiem, że zupełnie niepotrzebnie.


Glov wykonana jest z przyjemnego w dotyku materiału, który wystarczy namoczyć wodą, aby zmyć z naszej twarzy cały makijaż. Takie zapewnienia producenta mnie nie przekonywały, bo jak to... bez użycia jakiegokolwiek żelu albo płynu micelarnego moja twarz ma zostać oczyszczona? Jak to ma zmyć tusz do rzęs, który ciężko usunąć przy pomocy wacika i płynu micelarnego a tym bardziej przy użyciu kawałka materiału i wody?


Pewnego pięknego dnia skończyły się zapasy mojej Biodermy, a że był już wieczór i nie mogłam iść do sklepu po jakikolwiek płyn micelarny, sięgnęłam po rękawicę Glov on-the-go, którą otrzymałam na konferencji Meet Beauty. Rękawica świetnie poradziła sobie ze zmyciem wszystkiego bez jakiegokolwiek tarcia, które mogłoby podrażnić twarz. Po takim demakijażu sięgnęłam po wacik z tonikiem, żeby sprawdzić, ile jeszcze resztek podkładu po takim oczyszczaniu zostało na mojej buzi. Ale okazało się, że wacik pozostał czysty. Moja mina musiał być bezcenna :)


Od tamtej pory - czyli od około 3 miesięcy - używam mojej Glov codziennie, codziennie z takim samym zadowalającym skutkiem. Na zdjęciach porównanie mojej pierwszej rękawicy Glov, której używam przez 3 miesiące i nowej. W dotyku ta "stara" jest już "sztywniejsza" ale ciągle tak samo dobrze się sprawdza.


Po użyciu każdorazowo ręcznie czyszczę moją rękawicę za pomocą ciepłej wody i płynu do higieny intymnej Facelle, który ma dobry, łagodny skład. Następnego dnia rano Glov jest już sucha, gotowa do kolejnego użycia.


Moja skóra twarzy choć wrażliwa, sucha i skłonna do podrażnień jest zadowolona z takiej formy oczyszczania.
Biorąc pod uwagę, że obecnie zdarza mi się podróżować, a nie chcę za każdym razem zabierać ze sobą tony zbędnych kosmetyków, rękawica Glov jest świetnym rozwiązaniem.


Cena tego cuda to ok. 40 zł. Glov on-the-go dostępne są zarówno w ofcjalnym sklepie internetowym, jak i w Drogeriach Natura. Występują w 5 wariantach kolorystycznych. Jak widać - do mnie najbardziej przemawia niebieski.


 Znacie? Używacie? Jeśli nie-polecam!

6 komentarzy:

  1. Jest w moich planach do kupna :) Lubie delikatną pielęgnację twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dle mnie to naprawde spoko pomysl :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą rękawiczkę w mini wersji, taka na palec, uwielbiam ją, nie ma bardziej delikatnego i skutecznego produktu do demakijażu wrażliwych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym taką rękawicę wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ją, już druga sztukę używam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)