środa, 23 listopada 2016

Kobo Professional Matt Eye Shadow Set

Już od dłuższego czasu mam w swoim posiadaniu paletkę pięciu matowych cieni od Kobo Professional. Jeśli jesteście nią zainteresowane, przeczytajcie moje wrażenia i zobaczcie swatche.


Jest to mała poręczna paleta wykonana z plastiku z małym lusterkiem, do której dołączony jest aplikator z pędzelkiem. 


Kompozycja cieni jest spójna kolorystycznie w uniwersalnych barwach. Cienie Kobo są jednymi z moich ulubionych (zaraz obok Smashboxa, Heana i Inglota) dlatego ich pigmentacji i trwałości nie mam nic do zarzucenia. Lekko osypują się podczas nabierania na pędzel, jednak przy aplikacji na powiekę nie stwarzają żadnych problemów.


Jest to paleta cieni, z której możecie korzystać zarówno do wykonania makijażu dziennego (makeup no makeup) jak i troszkę mocniejszego. 


Paletka posiada czarny bardzo dobrze napigmentowany cień, dzięki czemu możemy zrobić nim kreskę wzdłuż linii rzęs, która nie musi być mega precyzyjna, jak przy użyciu eyelinera, a tak samo robi wrażenie. Jedyny minus tego cienia jest taki, że bez przeżycia jakichkolwiek turbulencji po prostu pokruszył się i jego część wypadła z opakowania brudząc mi wszystko dookoła.


Paleta dostępna jest w Drogeriach Natura w regularnej cenie 35 zł, jednak często można dostać ją w promocji już od około 18 zł. Jak za 5 tak dobrych jakościowo cieni uważam, że jest to niezły interes . U mnie sprawdza się świetnie i sięgam po nią prawie codziennie nieprzerwanie od kwietnia - to chyba mówi samo za siebie :)

10 komentarzy:

  1. bo Kobo jest produkowane właśnie prze Hean. ;) też bardzo lubię te cienie, mam dwie ich paletki (jedną własnie Kobo, drugą Hean) i często zabieram je ze sobą w podróż, bo szalenie poręczne są. ;) i fajne kolory mają, nieźle całkiem napigmentowane i można nimi całkiem nieźle sobie coś zmalować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, wiem, że Hean i Kobo to ta sama jakość bo to ten sam producent :) gdyby Hean też dostępny był w Naturach, wcale bym się nie pogniewała, byłoby więcej dobrych kosmetyków za dobrą cenę :)

      Usuń
  2. Widziałam je i szczerze mam ochotę je kupić.:)
    Może przy najbliższych zakupach internetowych wpadną w moje łapki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory no i pigmentacja również na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty Kobo, fajnie są na pigmentowane i nie osypują się, co dla mnie stanowi ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory. Idealny przekrój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta paletka już od dawna, ale czekam na -50% ;) albo -40%:D żeby jakoś usprawiedliwić zakup kolejnej paletki cieni:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu paletki! :) bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)