sobota, 7 stycznia 2017

MySecret 3D gel effect

Ostatnio trafiła do mnie paczka z nowościami marki MySecret, wśród których znalazła się cała gama lakierów z serii 3D gel effect. Korzystając z okazji, że akurat zdjęłam hybrydy, postanowiłam wybrać jeden z kolorów i użyć go do zrobienia mojego manicure :)


Postawiłam na odcień 06 Happy Berry czyli odcień idealny na tę porę roku, bardzo elegancki.


Co zauważyłam przy pierwszym użyciu to:
gęsta formuła,
wygodny pędzelek,
trwałość słaba - po 3 dniach zaczęły zdzierać się końcówki (nie nałożyłam top coatu),
dwie warstwy dają pełne krycie nie pozostawiając smug.


 piękne są wszystkie te kolory!


5 komentarzy:

  1. Śliczne te kolory. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki ładne, ale na razie powstrzymuję się od kupowania nowych lakierów, bo myślę nad zakupieniem zestawu startowego do hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne kolorki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor wybrałaś. Do dłoni również często potrzebny jest dobry krem do rąk, ja nie mogłam znaleźć odpowiedniego i w końcu okazało się, że wystarczyło uzdatnienie wody filtrem prysznicowym z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)