niedziela, 4 czerwca 2017

La Mania by Inglot - odświeżająca mgiełka do twarzy

Bardzo często na twarzy swojej i na twarzach innych kobiet zaczęłam zauważać efekt nadmiernej pudrowości spowodowany np. bardzo suchą skórą albo używaniem matujących podkładów i pudrów. Efekt taki szczególnie latem nie jest zbyt naturalny, dlatego zaczęłam szukać fixerów, które scalają makijaż i powodują, że nasza skóra nawet w pełnym makijażu wygląda naturalniej. Niektóre tego typu produkty mają nawet przedłużać trwałość makijażu, ale dla mnie nie było to wyznacznikiem w trakcie szukania. Po przejrzeniu blogosfery postanowiłam zakupić mgiełkę odświeżającą do twarzy marki Inglot.


Mgiełka przeznaczona jest dla posiadaczek skór suchych i normalnych. Za opakowanie o pojemności 50 ml płacimy 25 zł więc cena jest całkiem przystępna w porównaniu na przykład z fixerami marki MAC bądź Smashbox.


Produkt można stosować zarówno na świeżo wykonany makijaż jak i w ciągu jego noszenia w celu odświeżenia. Ja spryskuję nim twarz tylko rano, ale buteleczka jest na tyle poręczna, że możecie spakować ją bez problemu do torebki i używać mgiełki w ciągu dnia do woli :)


Atomizer mnie nie zawiódł- często jest tak, że tego typu produkty wylatują na naszą twarz strumieniem robiąc plamy. Korzystając z tego produktu spsikując twarz z odległości 20-30 cm poczujemy delikatną mgiełkę, która przepięknie i delikatnie pachnie. Ważne jest, żeby podczas użycia tego cuda nie zapomnieć o zamknięciu oczu.


Skład same możecie zobaczyć, ja wolę tego nie roztrząsać, bo gdybym to robiła bardzo wnikliwie, musiałabym odstawić chyba 90% kosmetyków, jakich używam :)


Jeśli lubicie tego typu mgiełki do twarzy - spróbujcie tej :) a jeśli polecacie jakieś inne - dajcie koniecznie znać.

4 komentarze:

  1. ja mam kilka utrwalaczy makijażu- fikserów, które jednocześnie nawilżają. polecam lily lolo. ma dobry skład

    OdpowiedzUsuń
  2. u widzę, że Inglot wspołpracuje z La Mania - exclusive :D cikeawe jakby się u mnie sprawdziło takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)