środa, 5 lipca 2017

MySecret - I love matte lips.

W okolicach Świąt Bożego Narodzenia (co widać po tle zdjęć) dostałam do przetestowania całą paletę kolorów szminek od MySecret z serii I love matte lips. Zdążyłam porządnie je przetestować i dziś Wam je zaprezentuję.


I love matte lips to gama 10 kolorów szminek. Każda z nich kosztuje 13 zł w cenie regularnej, a często spotkać je możemy w cenach promocyjnych. Dostępne są w Drogeriach Natura.


Jak widać na swatchach, mają one piękne kolory i bardzo dobrą pigmentację. Na zdjęciu powyżej od lewej kolory nr 02, 03, 10 - moje ulubione. Ich trwałość jest zadowalająca, spokojnie wytrzymują na ustach 4-5 godzin bez poprawek pomimo jedzenia i picia. Pomadki te nie są w 100% matowe, nie zasychają na "tępy" mat, nie wysuszają ust. Są bardzo komfortowe w noszeniu, niewyczuwalne i mają satynowe wykończenie. Minusem jest opakowanie (gdyby skuwka nie była przezroczysta wyglądałyby bardziej "elegancko") oraz zapach (wg mnie jest przeokrutny dla nosa podczas nakładania).


Jeśli weźmiemy pod uwagę stosunek ceny do jakości, czyli do pięknej gamy kolorów i świetnego krycia, to ja nie mam więcej pytań! Polecam.

6 komentarzy:

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)