poniedziałek, 6 listopada 2017

Lirene Bio Nawilżenie

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest Lirene Bio Nawilżenie - ultra nawilżający krem do cery suchej i wrażliwej z luteiną i kapsułkami witamy E.


Kilka lat temu, na początku mojego blogowania umieściłam wpis o moim ulubionym kremie. Był to krem wygładzająco-rozpromieniający marki Lirene, który niedługo po opublikowanie posta na zawsze zniknął z półek sklepowych i asortymentu marki. Minęło kilka lat, moja cera zmieniła się, ma inne wymagania, ale sentyment do marki Lirene pozostał, przez co sięgnęłam po krem z serii Bio Nawilżenie.


Na powyższych zdjęciach znajdziecie skład oraz obietnice producenta dotyczące kremu, który dostępny jest między innymi w drogeriach Rossmann w cenie 22 zł. Cena przystępna dla każdego, szczególnie dla osób młodych, a to właśnie do tej grupy według mnie skierowany jest ten produkt.


Jest lekki, wchłania się w skórę nie pozostawiając tłustej warstwy, przez co idealnie nadaje się pod makijaż. Ja używałam go w okresie wakacyjnym, czyli wtedy, gdy moja sucha i wrażliwa cera nie wymaga aż takiej pielęgnacji i szczególnego nawilżenia, jak w okresie niższych temperatur. Nie wywołał on żadnych podrażnień czy pojawienia się nieprzyjemnych niespodzianek. Używałam go zarówno na dzień i na noc. Przez jego delikatny, bardzo przyjemny zapach mogłam się zrelaksować i poczuć jak w SPA, a często produkty z wyższych półek nie dają mi takiego odczucia. Ponadto małe niebieskie drobinki z witaminą E zatopione w kremie, znikały w kontakcie z ciepłem skóry.


Jest to produkt przyjemny i tani, jednak dla osób, które nie mają zbyt wymagającej cery i nie rozglądają się za produktami zaawansowanymi w pielęgnacji, czyli liftingującymi czy przeciwzmarszczkowymi.

5 komentarzy:

  1. Brzmi obiecująco, może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę na sobie przetestować :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega! To chyba coś dla mnie ;) pozdrawiam i zapraszam www.katsuumi.pl;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten krem, używam do cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)